2015. június 30., kedd

Keresd a szivárványt első bejegyzés



Úgy érzem ez elég rövid lesz.
Szóval miről is fog szólni a blog? Hát rólam meg ami éppen foglalkoztat. Mit néztem, hol voltam, mit olvastam, mit hallgattam, stb. Majd kialakul.



Tudni kell rólam, hogy néha kicsit lusta vagyok (mint a macskám), de majd csinálok "heti rovat" jellegű...valamit, hogy némi rendszeresség legyen benne.




A jelenlegi kinézetről annyit, hogy eredetileg átmeneti megoldásnak terveztem, de végül megtetszett, szóval a hátteret meg a színeket talán megtartom. A fejléc pedig télig már nem változik.

Fontos megjegyzések:


  • NEM politizálok.
  • Nem egyszerűen szeretem a telet, hanem IMÁDOM (igen, csupa nagybetűvel), ezért aki nem szeret havas képeket nézni, ezt az évszakot hagyja ki a blogon.
  • bár a blog túlnyomórészt rózsaszín, nem vagyok "tipikus rózsaszín csajszi". (Igazából a kéket és a pirosat szeretem, de egy piros blog?)


Nos, hirtelen ennyi de hamarosan folytatom...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése