2015. június 30., kedd

Ultimate Harry Potter tag










1. Kedvenc könyv?
Nehéz kérdés. Mindegyik könyvet szerettem valamiért (és újra is olvastam őket), de az első négyből lenne valamelyik... ha tudnék választani. :)

j
2. Legkevésbé kedvenc könyv?
Talán a Halál Ereklyéi.

3. Kedvenc film?
A Tűz serlege filmig bármelyik. Persze mindegyiket szerettem, de a Tűz serlege volt az utolsó olyan, ahol - szerintem - korban passzoltak még. Utána kezdtek kicsit kiöregedni.

kép forrása: saját PrtSc

4. Legkevésbé kedvenc film?
Úgy tűnik itt minden a Tűz serlege körül forog, mert megint ezt hozom példának. Tehát az után egyre sötétebb és komorabb lett a filmek képi világa. Egyrészről persze értem, meg kellett is... Másrészről viszont én kevésbé szeretem az olyan filmeket.

5. Kedvenc idézet?
A filmből vagy a könyvből? Szinte lehetetlen választani, mert annyi tetszett...


“What happened down in the dungeons between you and Professor Quirrell is a complete secret, so, naturally the whole school knows.”
v
“Even if I could, I wouldn't. Scars can come in handy. I have one myself above my left knee that is a perfect map of the London Underground.”  

Most inkább nem írnám ki mindegyik könyv felét. :)

6. Kedvenc Weasley?
Tesó vagy bárki a családból? Tesó szinten az ikrek voltak a kedvenceim, de Molly (Mrs. Weasley) is a szívemhez nőtt (bár néha félelmetes volt).

7. Kedvenc női karakter?
Mrs. Weasley és McGalagony.

8. Kedvenc gonosztevő?
Ööö...Piton (bár mint tudjuk ő nem igazán volt gonosz).

9. Kedvenc férfi karakter?
Albus Percival Wulfric Brian Dumberdobe

10. Kedvenc tanárod/professzorod?
McGalagony

 Melyiket választanád inkább...
11. A) megmosni Piton haját vagy B) eltölteni egy napot Lockhart hencegését hallgatva?
B. Lockhart teljesen el van ájulva magától, de ezt leszámítva nem veszélyes.

12. A) egy lelkes Bellatrix-szal vagy B) egy dühös Mollyval párbajoznál?
A. Mint fentebb írtam, én kedvelem Mrs. Weasley-t. Plusz nem lennék olyan bátor, hogy feldühítsem.

13. A) a Roxfort Expresszel vagy B)  repülő autóval utaznál el a Roxfortba?
A. Mikor jönnek a jegyek? :) (Többnyire jó hangulatban teltek az utak. Nekem nagyon tetszett).

kép forrása: saját PrtSc és szerk

14. A) megcsókolni Voldemortot vagy B) Umbridge-ot pezsgőfürdőben részesíteni ?
B. Megengedem a csapot, beledobom a banyát és már ott sem vagyok. :D

15. A) Hippogriffen lovagolni vagy B) Tűzvillámon repülni ?
A. Imádtam Csikócsőrt.

16. Van olyan karakter, aki iránt máshogy éreztél a filmekben?
Pitont talán jobban kedveltem, de nehéz megmondani, mert mostanában nem láttam a filmeket.

17. Van olyan film, ami szerinted jobb volt, mint a könyv?
Nope. Szerettem a filmeket, de a könyveket még így sem tudták lekörözni nálam.

18. Richard Harris vagy Michael Gambon jobb Dumbledore?
Hard to tell... Én mindkettőt szerettem.

kép forrása: saját PrtSc és szerk

19. Melyik az a dolog (személy vagy esemény), ami nem volt benne a filmben, de te hiányoltad?
Huh, ugyanaz a helyzet, mint a 16. kérdésnél. Túl régen láttam ahhoz, hogy ezt tudjam.

20. Ha átalakíthatnád valamelyik filmet, melyik lenne az?
Ahogy írtam, az utolsó néhány filmet túl sötétnek találtam, de ettől függetlenül nem változtatnék rajta, mert a történetnek kellett.
A sztorit viszont biztos átírnám. Dumbledore nem halna meg, csak "eltűnne" és a végén visszatérne valahogy, illetve Fred is túlélné.

21. Az érzéseid szerint, melyik az a ház, amelyikbe te is tartozhatnál?
Griffendél, ez nem kérdés! 

22. Melyik házba soroltak be Pottermore-on?
Griffendélbe

23. Melyik tantárgy lenne a kedvenced?
Sötét varázslatok kivédése. Mindig érdekesnek tűnt és hasznos is.

24. Szerinted melyik a leghasznosabb varázsige, amit érdemes megtanulni?
Majd ha eszembe jut egy...

25. Melyik az a karakter, akivel azonnal összebarátkoznál?
Talán Hermione a lányok közül, mert sokat olvas mindenféléről. Srácoknál pedig a Weasley ikrek Fred és George a nyerők, mert viccesek.

26. Ha a tulajdonodban lehetne a Halál ereklyéi közül egy, melyiket választanád?
Láthatatlanná tevő köpeny. Biztos hasznos lenne.

27. Van olyan dolog, amit megváltoztatnál a könyvekben?
Ld. 20

28. Kedvenc Tekergő?
Tapmancs és Holdsáp.

29. Ha visszahozhatnál egy szereplőt az életbe, ki lenne az?
Fred és/vagy Dumbledore.

30. Halál ereklyéi vagy Horcruxok?
Halál ereklyéi.

31. Hívj meg valakit:
Nem. :)

Viszont köszi baboi, hogy hívtál!



2 megjegyzés: