2015. szeptember 23., szerda

Agymanók Book Tag









köszi a kihívást! Az ő válaszait ITT olvashatjátok.


1. Derű - harsány hahota vagy kecses kuncogás
egy vicces, vidám, derűs könyv, amin sokat somolyogtál


Tudsz titkot tartani?
Úgy emlékszem ez volt az első Kinsella könyv, amit olvastam. Sikerült is magasra tenni vele a lécet (az Emlékszel rám? szerintem gyengébb ehhez képest).
Angolul már négy borítóval is megjelent (oké, öttel, de ebből kettő szinte ugyanaz). Nekem a kék tetszik a legjobban. :)


 2. Undor - torz arcfintorok, homlokráncolás és elfordított tekintet
egy könyv, amitől undorodtál, amiben szörnyű tettek, ocsmány lények, antipatikus karakterek voltak

Épp most olvasott is jöhet? Sky Lords. Ez az elnyomósdi, meg a többi kisebb-nagyobb borzalom nekem egyáltalán nem tetszik.
 

3. Bánat - lefelé gördülő száj, krokodilkönnyek, bánatos nosztalgia
 egy szomorú könyv, ami akár könnyeket is csalt a szemedbe

Pittacus Lore: Ötödik csapdája
Nyolcadik, hüpp-hüpp. Ténylegesen nem sírtam, de szomorú voltam miatta (és egy kicsit meglepett).


 4. Harag - dühkitörés, csapkodás, felbőszült mégismivoltez?-ek kiáltozása
egy könyv, amit a sarokba hajigáltál, még ha csak képletesen is, ami felmérgelt és haragszol rá

forrás: moly.hu
A tökéletes könyv ide: Sophie Jordan: Firelight – Tűzláng
A főszereplőre is rákiabáltam volna, hogy "mondd, te normális vagy?", az anyja és a testvére pedig nemcsak idegesítő, de gonosz is...


 
 5. Majré - c-c-c-c cidri, lapulás, kislámpával alvás
egy könyv, ami olyan félelmetes volt, olyan ijesztő, hogy akár még rémálmaid is voltak tőle

Ilyen még nem volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése