2015. szeptember 6., vasárnap

Heti mindenes 2015/8


"Itt van az ősz, itt van újra.."
...Meg a heti poszt is.





Kezdjük a jövő hétre tervezett bejegyzésekkel. Írok majd egy könyvről (Tavi Kata: Nyitótánc) és teákról is. Hogy mikor melyikről, az még nekem is rejtély... de valamikor hétfő és szombat között.


A hét képe
forrás: internet


Ha nem tudod a választ, még mindig lehetsz vicces, és szerintem aki ilyen válaszokat ad, nem bánja ha mások is nevetnek rajta/vele.
A suli elkezdődött! (Persze ez nem követendő példa.)





Hogy milyen lesz az idei tél az egyelőre rejtély (nem hiszek a nagyon előre jelzett időjárásban). Viszont jövő vasárnapig megnéztem, és úgy tűnik az időjárás is ősziesre fordul. Nem megy harminc fok fölé a hőmérő és többnyire sütni fog a nap.
Vasárnap hajnali háromtól kisebb-nagyobb megszakításokkal esik az eső... szóval hajlok rá, hogy tényleg.


A hét szava (inkább kifejezése)
demarkációs vonal: vitás területeket elválasztó, általában ideiglenesnek szánt határvonal. A szemben álló felek szétválasztására szolgál. Általában a fegyverszüneteket rögzítik.


A hét idézete:
Tessék csak megnézni, ahogy a kosárra dobál. Gyönyörű, szinte tökéletes! Kívülről legalábbis. A lelke persze fekete, mint az éjszaka. De ez nincs ráíva.
(A neveletlen hercegnő naplója 6.)

Akit esetleg érdekel, A neveletlen hercegnő naplója sorozatot kiadták új borítókkal is. Gondolom az új generációnak frissítették. Az új borítók egyébként élénk színűek és egy apró mintát (az elsőn azt hiszem tiara van) leszámítva üreseket. Nem tudom... talán azt próbálták elérni, hogy kevésbé legyen gyerekes? Mindenesetre nekem a régi kiadások szimpatikusabbak... de ez csak én vagyok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése