2015. szeptember 25., péntek

Jennifer L. Armentrout: Ónix (Lux 2)

A vasárnapi bejegyzésben két book tag-et és borítós posztot vagy értékelést ígértem. Az értékelés előbb összeállt. :)

Bár az Ónixé hivatalosan ez a bejegyzés, a korábbi kötetekről is ejtenék néhány szót.

forrás: moly.hu
 Shadows (Lux 0,5)

Ment a vita, hogy az Obszidián előtt vagy után ajánlott-e elolvasni. Hivatalosan a 0,5. kötete a sorozatnak, így én (sorrendmániásként) ezzel kezdtem, és egyáltalán nem bánom.
Aki inkább az Obszidián után szeretné elolvasni, az sincs hátrányban, hiszen ez a könyvecske (és nem azért becézem, mert jól hangzik, hanem mert rövid) Dawsonról és Bethről szól.

Bevallom én imádtam Dawsont, és így az Ónix után még mindig inkább őt kedvelem az ikrek közül (és nagyon-nagyon kíváncsi vagyok mennyire változott meg a fogság miatt).

Egyébként eddig ez a kedvenc borítóm a sorozat kötetei közül, bár az Obszidián is ott liheg a nyomában az első helyért. :)




forrás: moly.hu

Obszidián (Lux 1)

Ezt már magyarul olvastam. Tetszett, bár Daemont nehezebb volt megkedvelni, mint azt a másik srácot (Dawson) az előzőben.
Katy könyvszeretete mindenképpen plusz pontot ér. :)
Katy és Daemon csatái viccesek voltak, jókat mosolyogtam rajtuk. Összességében szerethető páros (és össze is illő), Katy pedig nem egy nyafka kiscsaj, amiért hatalmas ölelés jár JLA-nak.

A történetet Katy-n keresztül ismerhetjük meg, viszont a könyv végén van pár extra oldal, ahol Daemon fejébe is bepillantást nyerhetünk kicsit. Örülök és morgok is miatta.
Egyrészt klassz, másrészt viszont jobb lett volna ott és akkor, amikor épp ahhoz a részhez értem és "benne voltam a sztoriban". Így a végén nekem már nem annyira hú-de-klassz, de azért köszi érte (a semminél jobb alapon).



forrás: moly.hu

De ez mégis az Ónixról kéne, hogy szóljon, így most lássuk ezt.

Ónix (Lux 2)

Egy hónappal a kezdés (Shadows) után már ezt a követet olvastam JLA földönkívülis sztorijából. (Neki egyébként is bejött ez a YA fantasy vonal, úgy látom).
Katy változik és ez felkelti többek figyelmét.
Blake például ráakaszkodik a lányra, és az anyja új pasija is egyre gyanúsabb...

Katy szeretné irányítani új, számára idegen erejét és Blake kihasználva ezt a lány közelében tud maradni (miután elregéli, hogy ő is olyan, mint maga Katy). Daemon és Katy persze összekap azon, hogy Blake (aki meglehetősen gyanús Daemon számára) tanítja a lányt, és legyünk őszinték: egyre inkább D-nek adunk igazat, mikor látjuk, hogy ez a Blake gyerek milyen veszélyes teszteknek veti alá a lányt.
(Az igazat megvallva, én a végén sem tudtam megsajnálni a srácot!)
Persze mire Katy apránként rájön milyen kockázatos Blakkel barátkozni, addigra késő.

Na meg persze ott van Will is! Ő elrabolja ugye a lányt, hogy így bírja Daemont együttműködésre. Ám szerencsére a pasi szimplán csak önző, ezért Daemon és Katy elsétálhat... Pontosabban eszméletlenül gyorsan elhajthat, mert a férfi nemcsak Katy-t engedte el Daemon segítségéért, hanem úgy intézte, hogy a két fiatal megmenthesse Dawsont is, aki él és eddig fogva tartották (akárcsak Beth-t).
A szerelmespár elkésik, Dawson már nincs ott és Daemon egy picit összetörik a csalódottságtól. Viszont hazaérve Dee kitörő örömmel fogadja őket, hiszen Dawson visszatért. (Mint kiderül a srác meglógott önerőből).

A végén persze rengeteg kérdés merül fel és már nagyon várom, hogy a következő könyvet is elolvashassam.
Dawsont mennyire változtatta meg a fogságban eltöltött idő? Mire kényszerítették? Hányan vannak még? Beth-t mikor mentik meg? Blake és Will újra elkerül? (Ebben szinte biztos vagyok). Katy mennyit változik még?

Azt még muszáj megemlítenem, hogy én fájlalom Adam elvesztését. Oké, nem volt sokat jelen, de amikor igen, kedvelhető volt.

És mint mondtam... Katy és Daemon egy szerethető és összeillő páros.



Mivel az írónőtől ez az első könyv itt a blogon, íme néhány hasznos infó:

Jennifer L. Armentrout írt könyvet J. Lynn álnéven is.
Illetve a magyar borítókon J. L. Armentrout szerepel (KMK - Luxen sorozat).

Én legtöbbször JLA-ként emlegetem.

Az írónő egyéb sorozatai, amit olvasok (vagy fogok):

Dark Elements
Angolul eddig megjelent:
Bitter Sweet Love (#0,5)
White Hot Kiss (#1)
Stone Cold Touch (#2)
Every Last Breath (#3)

Covenant
Angolul eddig megjelent:
Daimon (#0,5)
Half Blood (#1)
Pure (#2)
Deity (#3)
Elixir (#3,5)
Apollon (#4)
Sentinel (#5)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése