2015. július 4., szombat

A nagy film tag



Két napja "küzdök" vele, de végre befejeztem. Mondjuk...




0. Kedvenc filmplakát?


 
 Gondolkodtam, hogy a Csontváros vagy az egyik HP plakátját válasszam, de egye fene, itt van mindkettő! :)














Persze mindkét filmhez készült több is, pl. a szereplőkkel, de szerintem ezek sikerültek a legszebbre.














1. Egy film amit a végtelenségig tudnál nézni?
Bosszúállók
forrás: deviantart.net


2. Ebből a kedvenc jeleneted?
Mikor Tony és Thor először találkozik.

 Loki: You need the cube to bring me home, but I've sent it off, I know not where.
Thor: You listen well, brother. I...
[Thor is knocked off the mountain by Iron Man who tackles him in mid-flight]
Loki: I'm listening.

Thor: Do not touch me again!
Tony Stark: Then don't take my stuff.
Thor: You have no idea what you are dealing with.
Tony Stark: Uh, Shakespeare in The Park? Doth mother know you weareth her drapes?
Thor: This is beyond you, metal man. Loki will face Asgardian justice.
Tony Stark: He gives up the Cube, he's all yours. Until then, stay out of the way, tourist.
(Köszi IMDb)

3. Kedvenc akciófilm?
Iron Man 1-3 :D
Forrás: buzzfed.com


4. Ebből a kedvenc jeleneted?
Iron Man 3: mikor Tony kiszabadul, és darabokban érkezik a páncélja :D

5. Kedvenc vígjáték?
Bérgyilkosék

6. Ebből a kedvenc jeleneted?
Oh, csak egy? Amikor Jen bemos egyet az idegesítő szomszédnak (ez már szinte a végén van).

7. Kedvenc horror?
Nem nézek horrort, kedvencem meg végképp nincs.

8. Kedvenc rajzfilm?
Azt hiszem az Oroszlán király volt a legnagyobb kedvencem kicsiként. De legutóbb a Frozent láttam, ami vicces volt és aranyos. Nagyon tetszett.

9. Kedvenc romantikus film?
Holiday

10. Kedvenc önéletrajzi film?
Soul Surfer

11. Kedvenc dráma?
Monte Cristo grófja (asszem a 2002-es)

12. Kedvenc misztikus?
Próbálok mindenhova mást írni, így: Avatar - Az utolsó léghajlító.

13. Kedvenc zenés film?
Több kedvenc is van, de az legelső (aminél egy dvd-t már elkoptattam), az a Dirty Dancing volt.

14. Kedvenc sci-fi?
Momentán a Pacific Rim (Tűzgyűrű - 2013). De a Star Trek (2009) és a Star Trek: Into Darkness (2013) is kedvencek között van.

15. Kedvenc thriller?
V, mint vérbosszú

16. Kedvenc műfaj?
Főleg vígjátékokat és akciófilmeket nézek.

17. Az öt kedvenc rendeződ?
Guillermo del Toro (Tűzgyűrű miatt)
J. J. Abrams (sokat rendezett, de nekem a Star Trek miatt ugrott most be)
Justin Lin (Halálos iram filmek)
... most ennyi. :)

18. Kedvenc könyvadaptáció(i)d?
A gyűrűk ura filmek, Harry Potter filmek, Love Story, A neveletlen hercegnő naplója

19. A legrosszabb adaptáció amit eddig láttál?
Biztos volt ilyen, de nem jut eszembe.

20. Kedvenc filmzene?
Oh, ez is hosszú lista. Most épp a See You Again és az I Will Return (Halálos iramban 7).





21. Az öt kedvenc színészed?
Csak öt? Uh.
Charlie Hunnam, Robert Downey Jr., Dylan O'Brien, Vin Diesel, Paul Walker

22. Az öt kedvenc színésznőd?
Holly Marie Combs, Katherine Heighl (állítólag elég hisztis-dívás, de ez azok gondja, akikkel együtt dolgozik), és most más nem jut eszembe.

23. Kedvenc régi filmed?
A Sissy annak számít? Vagy csak f/f filmek érnek?

24. A legjobban utált film amit valaha láttál?
Oh, hűha. Talán az Eleven testek (végig sem néztem, btw), mert olyan lassan történtek a dolgok, hogy épp tekerve is lehetett volna nézni. Egyébként az túlzás, hogy utáltam, csak ne lássam többet. :)

25. Egy szerinted túlértékelt film: A hivatalos kritikákat többnyire nem olvasom, szóval nem tudom biztosan, de pár éve volt a Drive (?) című film, amiben Ryan Gosling volt a főszereplő. Többen mondták, hogy milyen jó és stb. Megnéztem... nem volt az.

26. Egy szerinted alulértékelt film: hm, na passz.

27. Egy szerinted túlértékelt színész:

28. Egy szerinted túlértékelt színésznő: ezt és a 27-est letudom egyben. Szerintem ha valamelyik színész/színésznő kifog egy jó szériát és több felkapott/sikeres filmben játszik fő(bb) szerepet, akkor azt hajlamosak agyon sztárolni. Sőt akár újabb filmekbe is hívják, mert húzónév lett. Ilyen Hollywood. A gond csak az, amikor olyan kerül ilyen kategóriába, aki egyébként nem egy nagy tehetség. (Ugyanazt a karaktert kapja meg újra meg újra, vagy karaktertől függetlenül ugyanúgy játszik és nem tud újat mutatni).
De persze mindenkinek más és más a túlértékelt, ahogy a kedvencek is.

29. Mely filmek megjelenését várod a legjobban?
Főleg a Marvelesek (Amerika kapitány 3, Thor 3, Bosszúállók 3-4, Most jön az Ant-Man, stb), illetve a könyvekből készülőket (adaptációk).

30. Egy remake aminél azt kívántad bár sose forgatták volna le:
Még nem történt meg, de az elmúlt években többször felröppent a pletyka arról, hogy a Dirty Dancing című filmből csinálnak. Az eredeti nekem nagy kedvenc, szóval biztos nem tudná túlszárnyalni. :)

31. Egy film ami könnyeket csalt a szemedben:
Utoljára a Csillagainkban a hiba volt ilyen.

32. A legjobb 3D film amit láttál?
Step Up 3D, de nem 3D-ben néztem :D
Engem a 3D meg 4D annyira nem vonz. (Ja, és nem állítom, hogy a legjobb, de mivel nem nézek 3D-ket, ezért nem igazán tudom mi készült abban).

33. A legidegesítőbb színészek/színésznők?
Kristen Stewart nagyon bosszantott amikor a csapból is Alkonyat-filmek folytak. Igazából nem tudom miért, talán csak azért, mert minden második hírben ott volt.

34. A legmeglepőbb filmes fordulat?
Erre azért nem tudok válaszolni, mert amikor nézek egy filmet, akkor megjegyzem mi volt ami meglepett benne. Viszont egy-két héttel később már nem igazán emlékszem.
Mostanában nem volt ilyen.

35. Egy film amit szerettél, de mindenki más utálta: Hmm... az Eragont többen lehúzták, mert gyenge film lett. ÉS tényleg. A könyv fényévekkel jobb. Ettől függetlenül én szerettem és imádtam Saphirát. :)

Saphira kicsiként

36. Egy film amit mindenki szeretett, de neked nem tetszett: Ez könnyű. Éhezők viadala.

37. Egy film amit nem voltál hajlandó megnézni valamiért: A Snowpiercert 10 perc után kinyomtam. Mentségemre szóljon csak annyit tudtam, hogy vonaton játszódik. Amikor kiderült, hogy ez is ilyen "világ vége után" témájú... hamar elköszöntünk egymástól.

38. Kedvenc forgatási helyszín?
Nincs. Tőlem forgathatják akárhol, ha jó a film.

39. Egy film ami nem felelt meg az elvárásaidnak: Hirtelen a Vámpírakadémia jutott eszembe. A film egyébként tetszett, de valahogy többet vártam.

40. Egy film ami jobb volt, mint vártad: Pitch Perfect. A végére megszerettem, pedig félve álltam neki.

41. Kedvenc filmes pár(os)?
Képtelen vagyok megállni egynél!
Dom/Brian (Halálos iramban filmek), Gisele/Han (szintén Halálos iramban filmek), Nora/Tyler (Step Up), Caitlyn/Moose (Step Up  filmek, bár az ötben kicsit mérges voltam a muszáj-egy-ilyen-klisé-konfliktus miatt), Terrie/Jay (Sztár születik),és még sokan mások. :)

42. Egy film amiből szeretnél remake-et: Inkább a jó filmeknek, új ötleteknek szurkolok, nem a "csináljuk meg újra" gyárnak.

43. Mi volt az első film amit moziban láttál?
Nem tudom. Biztos nem volt annyira emlékezetes.

44. Kisétáltál valaha egy filmről?
Moziból nem (csak olyanra megyek, amiben majdnem biztos vagyok, hogy jó lesz), de otthon megesik, hogy egyszerűen megállítom ha nem tetszik.

45. Egy film ami filmnézés közben keltette fel az érdeklődésedet? Dracula Untold

46.  A legszebb képi világgal rendelkező film?
Hirtelen A gyűrűk ura filmek tájfelvételei jutottak eszembe... de nem tudnám megmondani, hogy viszik-e a "legszebb" kategóriát.

47. Gyakran mész moziba?
Nem.

48. Kedvenc forgatókönyved?
Huh?... Még egyet sem olvastam.

49. Kedvenc táncos jelenet egy filmben?
Ide is tudnám sorolni, de...

A Dirty Dancing című filmben a finalé tánc emelése. :)

Mindig nagyon szurkoltam, hogy összejöjjön. :D

50. Melyik színészbe/színésznőbe vagy egy kicsit belezúgva?
Charlie Hunnam jelenleg.

51. Ha cserélhetnél egy napra valamelyik karakterrel, ki lenne az? Vasembernek van női megfelelője? Iron Lady vagy valami. Na vele tutira. Esetleg Thor női verziója is megteszi. :D

52. Ha cserélhetnél egy napra valamelyik színésszel/színésznővel, ki lenne az?


 Konkrét nincs, de valaki olyannal aki fantasy-t forgat, mert kíváncsi vagyok a terepen felvett dolgok menetére meg a zöld szobára is. :)

 53. Egy kérdés ami kimaradt, de megválaszolnád (válasszal együtt)?
Ööö...szerintem az eddigi ötvenkét kérdés nagyjából mindent felölelt.

54 Kit hívsz meg?
baboi-olvas.blogspot.hu
 Ideje törleszteni. :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése