2015. december 31., csütörtök

Év végi poszt 2015 - Év vége a blogon


Még nincs egy éves sem a blog, de úgy gondoltam, év végén kényelmesebben össze lehet szedni mi történt eddig/idén, mintha a "szülinapot" teszem meg fordulónak, így...




Idén összesen 55 bejegyzés készült (ezzel együtt). Ebből:
11 értékelés volt.
22 a heti mindenes, avagy borítsuk az asztalra rovat posztja volt.
2 valamilyen teszt volt.
7 volt book tag/tag.
1 volt borítós poszt.


A top tíz legtöbbet olvasott bejegyzés idén (nem látogatottsági sorrendben):

A nagy film tag, Hónapok könyvekben tag, 5+1 nem kedvelt sztori, Teen Wolf Tag, Nyitótánc, Storm, Love, in Enlgish, Őszi olvasmánylista, Téli olvasmánylista, illetve a Heti mindenesből a második és harmadik kapott még nagyobb figyelmet.

forrás: tumblr.com

Az én kedvenceim 2015-ből:

A nagy film tag - Igaz, eddig ez a leghosszabb tag amit valaha csináltam, de szerettem.

Oh, azok a borítók! - Amikor a magyar borító szebb - Talán azért, mert a képeket úgy általában is szeretem, a könyvek borítóit is jól megnézegetem. Már több bejegyzés van készülőben borítókkal a főszerepben (Oh, azok a borítók! címke alatt lesz megtalálható a többi is).

5+1 nem kedvelt sztori - Ezt már fentebb is linkeltem. Ezt azért (is) szerettem megírni, mert rájöttem, mennyire kevés olyan könyv, amire ténylegesen azt mondtam, hogy többet látni se akarom.
Persze nyafogok néha én is, hogy "megint klisé tizenhat a főszereplő", vagy "sokkal előbb rájövök a rejtélyekre", és stb. Ám mindent összevetve ez nem, vagy nem mindig von le a történet értékéből, mert pl. közben jókat nevetek a poénokon, vicces helyzeteken... meg a szereplők bénázásán is olykor.


Szóval ennyit az idei évről és jöjjön 2016! :)
forrás: saját scan képeslapról

Ezzel az aranyos képpel kívánok mindenkinek Boldog Új Évet!
Remélem, aki talált a blogon kedvérevalót, azt jövőre is el tudom szórakoztatni majd néhány poszttal.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése