2015. december 13., vasárnap

Heti mindenes 2015/20


Hey Guys! A múlt heti nem direkt maradt el. Egyszerűen nem jutott rá idő, aztán a hétfő megint jó hosszúra nyúlt, így végül elengedtem azt a hetet.
Most viszont időm, mint a tenger.




Gondolom már sokan felfedezték, hogy a Coop üzletekben (kb egy-két éve?) van párszázas könyvespolc. Amikor arra járok meg-meg nézegetem mit lehet találni.
Múltkor az Üvegház (Rachel Caine írta) tűnt ki a jó pár Nora Roberts közül. Most legutóbb pedig egy ezresért láttam Nalini Singh PsyChangeling sorozatának Látomás című könyvét.
Szóval aki olcsón akarja beszerezni a kedvenc könyveit, az néha benézhet ilyen üzletekbe is. Persze ez nem könyvesbolt vagy antikvárium, de azért az ember találhat kedvére valót.
Egyébként volt még a megszokott szakácskönyv, önsegítő, és kisszótár tömeg mellett Danielle Steel is (tőle több könyv is volt, nem csak egy-egy darab), ha valaki kevésbé fantasy őrült, mint én.


forrás:accuweather
A heti időjárásnál a kedvenceim: keddnél: hidegebb. Komolyan semmi más nem ugrott be azoknak akik ezt szerkesztik, csak annyi, hogy hidegebb? (Persze a fokokat nézve korrekt... csak mégis).
A másik ilyen, csütörtök: napos, ill. részben felhős... csak, hogy biztosan megnyerjék az esetleges pert.. :)


Remélem mindenkinek sok szépet hozott a Mikulás. Én most nem kezdem el leírni, majd karácsony után készítek egy listát. De annyit elmondhatok, hogy mindennek nagyon örültem és több is a képzeletbeli listámról volt, szóval nem csak szépek, hasznosak is. :)


forrás: bing


Kezdem kicsit hiányolni a havat, így a hét képe a havas Central Park, NYC. Egész pontosan a Bow Bridge







Jövő héten pedig mehetnek a képeslapok... Jajj, már alig várom! :) Van ami már megvan, de persze ha útközben találok olyat, ami hirtelen jobban tetszik, akkor csere.
Igazából szeretem az internetet meg az e-mailt és stb, de van valami kellemes abban, hogy ilyen "régimódi" papíralapú képeslapokat küld és kap ünnepekkor az ember.


És ha már a jövő hétnél tartunk. A következő hétre két bejegyzés készül, közülük egy értékelés lesz.

– Gránátok. Ez a legjobb eszköz, ha ki akarsz takarítani egy zárt teret, mielőtt belépsz. A korábbi alvilági lényekkel szerzett tapasztalataim során arra jutottam, hogy a „ha kétséged van, robbantsd fel a francba” filozófia hatékony, és segít az életben maradásban.
(A szunnyadó vadállat)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése