2015. szeptember 1., kedd

Őszi olvasmánylista 2015

Hajnalban valamiért mindenképpen kekszet akartam enni, de persze pont ilyenkor nincs itthon egy szem se. Jellemző! Aggodalomra semmi ok, talpraesett lány vagyok... sütöttem egy tepsivel (egyébként kakaós cookie-t nutella töltéssel... a nutella hirtelen jött ötlet volt, de jelentem, finom), aztán átnéztem a várólistám és elkezdtem összeírni mit szeretnék ősszel elolvasni. Ennek megfelelően főleg olyanok kerültek fel, amiket már egy ideje (néhányat több, mint egy éve) szeretnék elolvasni.



Véres leszámolás (True Blood 11)
Már egy ideje folytatni akarom, csak valahogy mindig arrébb tolom... Pedig már egész közel vagyok a végéhez. :)
Erről a sorozatról max. a legvégén írok.

White Hot Kiss (Dark Elements 1)
A Bitter Sweet Love-ot még év elején... vagy tavalyi év végén olvastam és felkeltette az érdeklődésemet. Úgy tűnik végre eljutok a folytatásig is. Már nagyon kíváncsi vagyok rá!

Dark Lover (FTT 1)
A Fekete Tőr Testvériség első könyvét jó pár évvel ezelőtt már olvastam, de úgy jött ki, hogy meglett angolul is és mivel szeretem ezt a sorozatot, gondoltam kicsit visszamegyek a kezdetekhez. :)

Nyitótánc (Sulijegyzetek 1)
Egyelőre ismeretlen sorozat, és szintén tologatom egy ideje, de mostanra már eljutottam arra a szintre, hogy "ha most nem akkor soha". Reményeim szerint, most.

Love Story
Erich Segal könyvét szerintem a legtöbbet ismerhetjük... vagy legalább láttuk a filmet. A regény újraolvasást még év elején írtam fel magamnak. Úgy tűnik így ősszel ez is összejön.

Love, in English (1)
A könyv az egyik Mix kihíváshoz is ötletül szolgált, szintén év eleje óta tervezem az olvasását. Mivel nyáron nagyon keveset olvastam, sok maradt az év hátralévő részére és a terveim szerint, ezt még így ősszel letudom, mert Karina Halle könyve bizony folytatásos.

Cross My Heart And Hope To Spy (G. Girls 2)
A kedvenc kémsulis sztorim. Az első két kötet magyarul is megjelent (Ha megtudnád, hogy szeretlek, meg kellene, hogy öljelek / Görbüljek meg, ha igazat mondok), elolvastam őket és tetszettek. Sajnos nem folytatták a sorozat magyar nyelvű kiadását, így hát beszereztem őket angolul és úgy gondoltam, elkezdem az elejétől. :)

Mesterkulcs (Winie Langton történetek 1.)
Arra jutottam, hogy a sok külföldi író és írónő mellett jobban körül kéne néznem hazai fronton, így bukkantam többet között erre is. Ez elég rövid könyv, de érdekesnek ígérkezik. Vannak fenntartásaim kicsit, mert az ilyen "világ vége után" könyvek még sosem tudtak megnyerni maguknak. Ettől függetlenül időről-időre megpróbálkozom velük, hátha találok olyat amit sikerül kedvelnem.

Half Blood (Covenant 1)
Ugyanaz a helyzet, mint a Dark Elements sorozatnál. A bevezetőt már olvastam és most tervezem a folytatását. (Bár a másik sorozat jobban megfogott). Egyébként ezt is és a Dark Elements-et is JLA írta.

Vaskirálynő (Vastündérek 3)
Újabb halogatott mű. A Vaskirály és a Vashercegnő is tetszett, de nem hagyott igazán nyomot bennem, így amikor valamit arrébb kellett tenni egy érdekesebbnek tűnő könyv miatt...

Interjú a vámpírral / Lestat, a vámpír és a többi vámpírkrónika
Szeretném Anne Rice Vámpírkrónikák sorozatát elolvasni. Hát... lehetőleg még idén, aztán meglátjuk. Volt amit régen még filmen láttam, meg olyan kötet is amit olvastam valamikor, de még nem olvastam végig az egész sorozatot és, mint fantasy szerető azt hiszem ez semmiképp sem maradhat ki. :)

Bane krónikák öttől a végéig
Nem különösebben sietek ezekkel a könyvecskékkel, megvárom míg ki lehet venni, megvenni ugyanis nem akarom. Bár szeretem A Végzet Ereklyéit, a Pokoli szerkezetek trilógiát és persze Magnust is magát... én nem érzem olyan fontosnak, hogy ezek is a polcomra kerüljenek.

John Brosnan - Sky Lords
Véletlenül találtam erre a nem épp mai könyvre és felkeltette az érdeklődésemet. Meglátjuk, remélem belefér az őszi listába.

Opál (Lux 3)
Úgy érzem készen állok folytatni a sorozatot. :)

Crescendo (Csitt, csitt 2)
Az az igazság, hogy a Csitt, csitt című nyitókötet emlékeim szerint tetszett, de eddig valahogy nem kezdtem bele a második részbe.

Storm (Elemental 1)
A bevezetőt (Elemental 0,5) már olvastam és érdekes volt, szóval kíváncsi vagyok. Azt hiszem már magyarul is megjelent két vagy három kötet a sorozatból... de nem sietek sehova. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése