2015. szeptember 21., hétfő

Hónapok könyvekben Tag



Mi is ez a tag? A lényege, hogy minden hónaphoz válasszunk ki egy könyvet, ami a legjobban illik hozzá valamiért (történet, borító...) Én innen nyúltam. :)





Január


Januárhoz az Angyalszárny jutott először eszembe. A borító is illik hozzá, meg a romantikus sztori is.





Február

Számomra a január mindig gyorsan elillan. Általában februárban jutok el addig, hogy ténylegesen átállok az aktuális évre és már nem furcsa eggyel nagyobb évszámot írni.
Február általában még hideg (és sokak szerint barátságtalan) de sokakat vigasztal, hogy már nincs messze a tavasz.
Cassandra Clare: Pokoli szerkezetek – A herceg című regénye szerintem tökéletes választás ehhez a hónaphoz. A borító kellően szürkés-ködös, a történet pedig elfeledteti velünk a kinti időt.



 Március

Ez a hónap a naptár szerint már tavasz, az időjárás azonban nem veszi figyelembe a naptárakat, így Nalini Angyalvér című könyvét választottam ide. A borító is illik ide a maga sötét és világos feleivel, na meg a történet is remek. Ezzel biztosan jól kezdődik az évszak.





Április

Úgy érzem, ide már tényleg egy tavaszi kéne. A Mindörökkön örökké című Nora Robert könyvre esett a választásom, mert sokan szeretik a tavaszi esküvőket. A regény története és borítója is illik hozzá.






Május

Mivel májusban születtem, ez a hónap mindig különleges lesz számomra. Elég nehéz választani... Végül a Captivated című könyv lett a győztes, mert iiiimádom az északi fényt, és ez a történet (Nora Roberts-féle jó boszorkányok) a kedvenceim közé tartozik.



 Június

A nyár első - és egyében leghűvösebb - hónapja. Vége a sulinak is, hurrá!
Az Éjsötét hangokat választottam ide, mert fantasy és szeretem. Romantikus is, de nem a harcos vonal kárára.







Július

Amikor a legtöbben nyaralnak. És mit is vihetnénk a partra, ha nem valami könnyed, romantikus sztorit, nem? Az Angyali csók remek választás, ha valaki nevetni szeretne (és oké, néha picit szomorkodni). Ráadásul cirkuszos környezetbe röpít minket a könyv.




Augusztus

Ez hamar megvolt. A Vihar szeli ketté... Se a címe, se a borítója alapján nem igazán nyári, viszont a történet helyszíne (és hősége) miatt illik ide. Ráadásul augusztusban már annyira utálom a nyarat, hogy épp csak esőtáncot nem járok egy kis csapadékért.






Szeptember

Suli. Ez az első ami eszembe jut az ősz első hónapjáról (ahogy szerintem még sokaknak), így a Nyitótáncot írom ide. A történet is passzol, és talán így könnyebb túlélni az első heteket.




Október

Van amikor kell egy kis ufós sci-fi, hogy felrázzon az ősz közepén. A Hetedik bosszúja csatáin biztosan nem alszik el senki.







 November

Aztán jöhet egy nyomozás a Számolj tízig című könyvvel, mielőtt elönt a karácsonyi hangulat.






December

Mindenkinek megvan, hogy milyen könyvekkel szeret lazítani. Én fantasy könyveket szoktam választani, így ide is az került a Vashercegnő "személyében", aminek a története és a borítója is illik a télhez.




A borítók forrás: moly.hu

baboi-olvas.blogspot.hu
-t szeretném kihívni erre. (Viccesen jött ki, mert ő is épp kihívott egy másikra. :)) Úgy láttam, ezt még nem töltötted ki. :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése