2015. szeptember 18., péntek

Teen Wolf Tag


 Molyon benéztem a blogos zónába és erre találtam. Hedvigkönyvespolca válaszait ITT olvashatjátok. Tőle nyúltam, mert az ötödik évad épp szünetel, és kicsit hiányzik. :)





1. Ki a kedvenc szereplőd?
Hát hogy lehet egy ilyen nehéz kérdéssel indítani?
forrás: tumblr

Srácok: Derek (bár az ötödik első felében nem szerepelt) és Stiles
Csajok: Lydia (és amíg élt, Allison)


 2. Ki a kedvenc "párod"?
Hayden és Liam cuki együtt.
 

3. Miért kezdted el nézni a Teen Wolf-ot?
Már nem tudom. Véletlenül találtam rá, amikor elindult (kint) az első évad. Azóta se untam rá.


 4. Mutasd be a Teen Wolf-ot egy szóval.
Egyetlen szóval lehetetlen! Na de tessék: vadászat.
És egy kis magyarázat: nem csak Chrisre (Allison apja) és a többi vadászra gondolok, hanem mindenki másra is. Szegény farkasokat mindig üldözi valaki, vagy épp ki akarják nyírni valamelyiküket... ami persze kihat az egész pack-re, sőt ahogy halad előre a sztori egyre inkább helyes úgy a mondat: kihat az egész városra.

 
forrás: kepfeltoltes
5. Melyik volt a kedvenc részed bármelyik évadból?
Te jó ég! Egy újabb lehetetlen! Az első ami eszembe jutott: negyedik évad vége, amikor Derek úgy tűnik meghal, de végül csak "továbbfejlődik". :)


 6. Mi volt az első benyomásod a Teen Wolf-ról?
Valami ilyesmi: Oooké, egy újabb tinis sorozat, de legalább vámpírok nincsenek benne. :)



 
forrás: tumblr
7. Scott vagy Isaac?
Ehh... Senki ne utáljon érte, de én nem igazán bírom Scottot. Persze bajom sincs vele, és klassz az ereje... de kb. ennyi. Egyáltalán nem pályázhatna nálam a "legjobb pasi szereplő" címre, és egy-két alkalommal úgy érztem, hogy csak "összetartó elem", amit hoz is rendesen, de semmi többet nem tesz a sztorihoz.


 8. Derek vagy Stiles?
Uh, ne tedd ezt velem! Azt mondanám, hangulatfüggő. :D


 

forrás: tumblr
9. Allison vagy Lydia?
Bevallom, Lydiát az elején nem kedveltem, de aztán haladt a történet és ez megváltozott. Allisont pedig általában bírtam... szóval itt sem igazán tudnék választani.


 10. Ethan vagy Aiden?
Na passz! Én csak akkor tudom megkülönböztetni Max-et és Charlie-t ha elég ideig bámulom őket egy képen.
(Egyébként egy kis érdekesség: az ikrek egyik fele szerepel a Hawaii Five-0 5. évadának 8. részében.)


11. Chris Argent vagy Sheriff Stilinski?
Geeez! Ki írta ezeket a kérdéseket?
Elsőre rávágtam, hogy Chris, szóval maradjon ő. Viszont Stiles apját is kedvelem (kivéve így az ötödik évadban... néha).


12. Hányra értékeled a Teen Wolf-ot 1-10-ig?
Nyek, nyek, nyek. Legyen nyolcas. Nem tökéletes... de melyik az? A farkasokat jól megoldották (nem Alkonyat-féle nagyon számítógépes, hatalmas izék). A félig átváltozottaknál szerintem szintén jó munkát végeztek, a történet is klassz, mert olykor alig várod a következő hetet... A mostani (ötödik) évadban, nekem nem igazán tetszik az aktuális főgonosz (csapat), de lehet, hogy az évad második felében meggyőz. Meglátjuk.

forrás: tumblr


Hát ennyi lenne. Kicsit sajnálom, hogy elfogytak a kérdések. :)
Aki kedvet kapott hozzá, töltse ki... aki nem, annak meg köszi, hogy elolvasta.
Találkozunk vasárnap!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése