2015. szeptember 3., csütörtök

Elolvasnám - 2015-ös könyvek


Az őszi olvasmánylista után azt is összeszedtem, hogy az idei megjelenések közül melyek érdekelnek. Próbáltam főleg magyarokat felírni, de azért néhány angol nyelvű is becsúszott. Néha türelmetlen vagyok...






Add a lelkedet (Sikoltók 4)
Rachel Vincent Sikoltók sorozatának még hátra van a harmadik könyve, de ettől függetlenül felírtam a folytatást, mert szerintem jó ez a sorozat. Nem hiszem, hogy a harmadik könyv elvenné a kedvemet a folytatástól.

Every Last Breath (Dark Elements 3)
Igaz, még csak most kezdem a sorozatot, de szeretek előre (is) gondolkodni.

After - Miután / After We Collided – Miután összecsaptunk (After 1 és 2)
Anna Todd Miután sorozatának első és második regénye is idén jelent meg magyarul. Én angolul tervezem elolvasni, de ez persze hangulattól is függ.
Ez egy szerelmi történet - mi más - egy Tessa nevű "jókislány" és egy Hardin nevű tetkós, piercinges sráccal a főszerepben. A helyszín amúgy az egyetem, new adult.

Did I Mention I Love You? (The DIMILY Trilogy 1.)
A történet egy tizenhat éves lányról Edenről szól, akinek elváltak a szülei és ő az apjánál tölti a nyarat. A helyszín Santa Monica, a bonyodalom pedig az, hogy apu új családja azt jelenti a lány számára, hogy kap három mostohafivért. Tyler az egyik, aki problémás egy srác, ráadásul hatalmas egója is van... és Eden beleszeret. De ezt még fokozzuk Tyler barátnőjével és hozzáadunk még egy srácot aki szemet vetett Edenre. Ezután jöhet a dráma meg a hazudozás... és a trilógia végére remélhetőleg mindenki a megfelelő helyre kerül.

Harmadik sírhant (Charley Davidson 3)
Az első két könyv (vagy mondjam inkább, hogy sírhant?) jól elszórakoztatott, így ezt is felírtam a listámra.

Az árulás csókja (A Fennmaradottak krónikái 1)
Bevallom, vannak kétségeim, de egyelőre úgy tűnik majd elolvasom. A sztori röviden: van egy hercegnő, aki elszökik, mert nem akar elrendezett házasságot. Egy halászfalu fogadójában talál munkát, ahova nem sokkal később megérkezik a herceg is (aki elvette volna), meg egy bérgyilkos (akit utána küldtek). Aztán... meglátjuk mikor derülnek ki a titkok, ugye?


Until Friday Night (The Field Party 1.)
A fülszöveg alapján érdekes történet kerekedhet ki belőle... és egyébként is van egy csomó Abbi Glines könyv a várólistámon... plusz egy mit számít? :)

Menő-riadó Kambodzsában / Itt a vége, lúzer véle! (Smith gimi 3 és 4)
A Móra kiadó folytatja jó szokását a LOL könyvek terén. Én pedig szépen gyűjtögetem őket, mert egyszer elolvasom, el én! :)
(Egyébként a Smith Gimi sorozatból csak a Segítség YouTube-sztár lettem című regényt olvastam, de nagyon tetszett Marni Bates könyve, így utána a Rocksztárt kaptam karácsonyra című kötetnek is nekiugrottam, ami szintén nem okozott csalódást. Ezután kezdtem el nézegetni a LOL-os könyveket.)

Nowhere But Here (Thunder Road 1.)
Pitched as West Side Story meets Sons of Anarchy. Mit mondjak? Az első mondat már meggyőzött, hogy adjak neki egy esélyt. Még nem olvastam motorklubos könyvet. Kíváncsi vagyok.

Vadvilág
Egy újabb (közép)sulis történet, pedig már néhányszor rájuk untam... de valahogy mindig elém kerülnek olyan könyvek, amik érdekesnek tűnnek (így is).
A booklist írta: „Lebilincselő történet az igaz barátság fontosságáról."

forrás: moly

Heat of the Moment (Moment of Truth 1.)
Igazából írhattam volna bármelyiket a trilógiából. Először a "levegős", egyszerű de szép borítók miatt figyeltem fel a regény(ek)re, majd a fülszöveg után úgy gondoltam, van még hely ahol elfér(nek). :)

A remény hajnala
A fülszöveg alapján egy könnyed romantikus könyvnek ígérkezik. Amy és új főnöke Matt a történet alatt egymásba szeret (közben kicsit küzdenek a múltjukkal is). Hát láttunk meg olvastunk már ilyet, de ha jól van megírva, szórakoztató tud lenni, szóval kap egy esélyt és majd kiderül.

Rekviem a szivárványodért (Tükör 1.)
Előbb légy halott, hogy aztán élhess!
Neszta életvidám, ambiciózus, szerelmes… és halott.
Benina könyvére már év elején szemet vetettem. Eddig még nem sikerült elolvasni, de kíváncsi vagyok, így biztosan nem merül feledésbe. (Egyébként az írónő Megsebzett szabadság című könyvét olvastam utoljára... vajon annak mikor lesz folytatása?)

First & Then
Emma Mills könyve októberben jelenik meg.
Pride and Prejudice meets Friday Night Lights in this contemporary novel about falling in love with the unexpected boy, with a new brother, and with yourself.

Hóvarázs
Újabb könnyed romantikus történetnek ígérkezik, karácsonnyal körítve. :)


The Next Together (The Next Together 1.)
Időutazás és első szerelem :) Talán érdekel.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése