2016. január 24., vasárnap

Heti mindenes 2016/03


Juhé, esett a hó!





Hajnalban, amikor felkeltem (majd visszaaludtam) hallottam, hogy valaki lapáttal kotorászik, de őszintén.... Annyira kevés esélye volt a havazásnak, hogy azt hittem a jeget próbálja letakarítani az útról. (Amikor álmos vagy, nem feltétlenül gondolod végig, hogy ugyan miért próbálna valaki jeget lapátolni.)

forrás: tumblr



Ennek örömére a hét képe is havas, bár itt nem esett ennyi.


Pont csütörtökön vagy pénteken volt hír egyébként, hogy az USAban több államban is komoly havazásra készülhetnek.
Nem vicc, térdig érő havat jósoltak!

Hát nem tudom, szerintem annak a hómennyiségnek kevesen örülnek (én igen! :D), de remélhetőleg az előrejelzésnek hála mindenki szépen bevásárolt, ha esetleg a hókotrók nem jutnának el mindenhova.






És most rövidre fogom, mert itt nem esett olyan sok hó és szeretnék fényképezni amíg még lehet (esetleg eshetne még), plusz egy adag piskóta azt várja, hogy kókuszkockát varázsoljak belőle :)

A hét idézete

– Nos, sikerült – állapította meg Magnus. – Mármint kis híján rám hoznod a szívrohamot. Ne állj meg itt, fiatal még az éjszaka. Legközelebb mivel fogsz kiborítani?
(Bane krónikák 6)


1 megjegyzés: