2016. február 7., vasárnap

Heti mindenes 2016/04


Tudjátok én tényleg bírom a szuperhősös, természetfelettis filmeket és sorozatokat, de néha....




Tavaly is volt egy csomó "szuper emberes" újonc. Most főleg a sorozatról írok, mert ugye egy film jóval rövidebb, mint egy hétről-hétre visszatérő széria.
Tavaly ott volt a The Flash és a Daredevil, mint első évados sorozat.
Nyilván mindkettő szépen fel akarja építeni a saját sztoriját, tehát az elejétől kezdődik, amikor a főszereplő ezért vagy azért segít elkapni a gonoszokat. Mindezt persze álruhában.
És ez rendben is van, de amikor ezek már túljutnak a "kezdeti dolgokon", akkor a következő évben megint jönnek újabb szuperhősös sorozatok (pl. Supergirl), amit persze nem kötelező nézni, de az ember kíváncsi... És már a huszadik "különleges" főhős első szárnypróbálgatásait látni alig pár év alatt... kicsit kezd fárasztó lenni. Közben meg jó is, mert van egy újabb sorozat ami érdekel... aztán meglátjuk meddig jut el.

A Supergirlt egyébként én csak most kezdtem, mert már tényleg annyi sorozatot nézek, hogy lehetetlen mindegyikkel lépést tartani.
Szóval a Supergirl első két részét pont múlt héten néztem meg. Megjegyzem ez a "nem ismerem fel, pedig látom az arcát", tipikus csak-itt-történhet-meg dolog.
És bár én tényleg szurkolok a női karaktereknek (ha szuperhősökről van szó, ott még kevesebb a csaj), most kicsit úgy érzem ez a röpködés inkább az Acélembernek való.
Viszont ott van Supergirl nővére. Ő valami szétrúgom-a-segged-tudós-féle (a képregényt nem ismerem, csak az első részekből szűrtem le), őt (jelenleg) kedvelem. És az első rész alatt végig azon töprengtem honnan ismerős a színésznő... de rájöttem. A Grace klinikában ő Lexi, Meredith húga.

Egyébként van még egy oka, hogy szóba hoztam a Supergirlt. Méghozzá az, hogy Supergirl és Flash nemsokára találkozik. Már készül a crossover és állítólag annak köszönhető, hogy a rajongók és az újságírók folyton egy ilyenről kérdezősködtek. Hát most megkapják, egészen pontosan március 28-án. Jó szórakozást!


Na, és ha már híreknél tartunk, muszáj megemlítenem a Gilmore Girls (Szívek szállodája) folytatását is.
Arról már írtam, hogy négy epizód lesz ez a bizonyos folytatás, és ezek egyenként 90 perccel büszkélkedhetnek majd.
Az író és rendező a show eredeti készítői lesznek (egy házaspár, de mindig elfelejtem a nevüket).
Lorelai (Lauren Graham), Rory (Alexis Bledel), Luke (Scott Patterson), Emily Gilmore (Kelly Bishop), Lane (Keiko Agena) és Kirk (Sean Gunn) biztos visszatérőnek tűnik, ám nemrég az a hír is felröppent, hogy Melissa McCarthy, aki Sookie St. James-t alakította hét évadon át, nem lesz benne.
Illetve sajnáltos módon Richard Gilmore is csak az eredeti, hét évados sorozatban látható, hiszen Edward Hermann 2014-ben elhunyt.

Vissza Sookie-hoz egy kicsit. Az egyik készítő nyilatkozta, hogy Melissa McCarthy nagyon elfoglalt, ezért nem számítanak rá, de ha valamilyen csoda folytán sikerülne időt szakítania rá, szívesen beleírják a sztoriba. Még ha csak egy jelenetre is.
Ez azért vicces, mert Melissa McCarthy a twitteren azt írta, hogy senki sem kérdezte meg arról, hogy játszaná-e Sookie-t. Hmm... Hát mindenki elhiszi azt a részét, amelyiket szeretné.


forrás: tumblr.com



És a szokásos hét képe.

Bár nem vagyok különösebben tériszonyos, ha ilyen magasságban lógatnám a lábamat, szerintem nem jutna eszembe telót vagy fényképezőt elővenni...

Persze lehet, hogy csak egy ügyes photoshop. (De inkább ez, mint lehetetlen tökéletességig retusált címlapok, ha engem kérdeztek).










A hét idézete a Gilmore Girls hírek miatt:

- Hol a pizza? - kérdeztem.
- A pizza a... - Anya rájött; hogy üres a keze.
- A pizza... - Megszólalt a csengő, és Sookie lépett be a pizzával. Á! Rém elegáns, gondoltam. Sookie bemutatkozott Deannek.
-Örülök, hogy megismerhetlek, Dean - mondta Sookie. - Mármint nem mintha tudnám, hogy Deannek hívnak, csak pont úgy nézel ki, mint egy Dean - zagyvált. - Nem egy kiköpött Dean?
Meg akartam halni. Szerintem Dean is. Mikor Sookie végre elment, elindultunk a kanapé felé. - Nem én hívtam át — jegyezte meg halkan anya. - Esküszöm!
- Mért nem állítasz fel egy kamerát, és teszed fel az egészet az internetre? - bosszankodtam.
- Mert ez a jó ötlet nem jutott eszembe - felelte anya.
(Szívek szállodája 1)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése