2016. január 10., vasárnap

Heti mindenes 2016/01


Túl vagyunk január első hetén. (A múlt hét félig december, félig január volt).





Nem tudom mások hogy vannak vele, de én ilyenkor évszám váltásnál néha eltévesztem még az első hetekben, de örömmel jelentem, eddig sikerült mindig 2016-ot írni. :)




Bár már Boldog új évet kívántam, még elég közel van a szilveszter-elseje duo egy ilyen szikrázós fotóhoz.





A hó jelentem esett.... egyszer. Megmaradt pár napig, de túl meleg volt, így a mai szitáló eső elmosta az eddig hősiesen kitartó vékony réteget is.




Mivel a hónak már nem tudok örülni, maradnak a sorozatok. Ez a másik oka, hogy szeretem az év elejét. Visszatérnek a sorozatok. Igaz a téli-ünnepi szünet nem olyan hosszú, mint a nyári, de hát a megszokás, ugye.

A Chicago Trionak örültem talán a leginkább, mert crossover rész jött (pont a héten volt).
A Chicago Fire most nem hiányzott annyira, mert két rész lemaradásban voltam, szóval abból volt néznivaló, a Chicago PD és a Med viszont nagyon visszavárt volt.
(Note: februárban lesz egy újabb crossover a SVU-val karöltve.)

A Teen Wolf is folytatódott végre. Igazából az nem téli szünetelt, hanem már jóval korábban elköszönt. Nyári sorozat lévén akkor kezdték adni, de mint anno a harmadik évadnál is, "rendes epizódszámot" kapott az évad, a megszokott tizenkét rész helyett. Ilyenkor pedig szépen félbe vágják, és csak később adták az évad második felét.
Bár ha teljesen őszintének kell lennem, én eddig ezt az évadot szeretem a legkevésbé. (Oké, tudom, tudom. Most egy csomó fan utál, meg minden, de ez az igazság.)
Ezek a dokik nekem már nagyon túl vannak misztifikálva. Scotték még mindig nem tudják kiket üldöznek, vagy azt, hogyan kéne legyőzniük őket. A kreált lények pedig...
Hayden és Theo miatt klassz ez a vonal, meg Parrish is kitört a jelentéktelen seriffhelyettes szerepből végre... szóval karakterek szintjén továbbra is pozitív véleményem van a sorozatról.

Teen Wolfról szólva, nemrég nekiugrottam a The Originals második évadának. Mit mondhatnék, kicsit lemaradtam vele (megcsappant a kedvem, mikor kiderült, hogy Nina Dobrev is benne lesz. A színésznővel nincs bajom, de a karaktereit már nagyon-nagyon untam a vége felé (TVD) és egyre kevésbé tudtam elviselni.
De pozitív hozzáállás, remélem csak egy gyors vendégszereplésről lesz szó, mint anno Tyler-nél.)
És hát a felfedezés. Már tudom hova tűnt Isaac a Teen Wolfból. A TO-ban lett boszi, aki mellesleg korábban vámpír volt. (Remélem nem lesz identitászavara :) I'm a werewolf! No, wait, what? I mean, I'm a witch.)
Egyébként akik nézik a Chicago Fire-t is, azoknak a válaszom az, hogy igen. Donnát (Boden felesége) ugyanaz a színésznő játssza, mint aki a TW-ben Scott édesanyját.
Valamint a Jimmy-t alakító színész korábban a TVD Jeremy-je volt.

És szintén egy új felfedezés (Isaac mellett), hogy a Kelly Severide (CFD) apját játszó színész ugyanaz, aki a White Collarban Neal Caffrey faterját alakította.


Mondanám, hogy "és akkor most beszéljünk a jövő hétről"... de inkább ne. Még nem tudom mivel jövök, de azért lassan visszatérek. :)
Februárban pedig új fejléc is érkezik, mert ez a kicsit karácsonyi, kicsit télies akkor már nem igazán illik ide.


A padtársam kék szeme fagyossá vált. A szőke lány helyében én már előkaptam volna a golyóálló mellényt, a nyugtatólövedéket tartalmazó pisztolyt, és vész esetére a kezem ügyében tartanám a teljes vámpírvadász felszerelésemet is.
(Nyitótánc)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése