2016. január 19., kedd

Heti mindenes 2016/02


Múlt héten több gyászhír is érkezett a sztárvilágból.





Volt színész, énekesnő férje, zenész... És persze mind szomorú hír, de nekem Alan Rickman (69 volt), brit színész halála fájt a legjobban. (Született és meghalt Londonban).

forrás: fanpop.com

A kivételes színészt legtöbben a Harry Potter sztorik Piton Professzoraként ismerték.
Én még a HP-láz előttről "ismertem" és állítom, hogy nem csak Piton karakterét alakította zseniálisan. Mérhetetlenül sajnálom, hogy már csak filmekben látható Alan Rickman.

A színész utolsó két filmjét idén mutatják be.

Nem tudom rossz éve lesz-e a sztárvilágnak, de a héten újabb haláleset történt (az Eagles alapítója/gitárosa hunyt el).

A hét képe
forrás: tumblr




 Itthon úgy tűnik nem várható már komolyabb havazás.








Szombaton pizza volt, igazi itthon sütött. Ez azért érdekes, mert most először csináltam én. Ráadásul már vagy egy éve volt utoljára pizzás nap, szóval mondanom se kell, egyszerre akartam bepótolni mindet. :D  Főleg miattam vagy sonkás pizza készül, vagy az is. Most egy tepsi sonkás lett, rajta fél kiló sonkával, kétszáz gramm reszelt sajttal, egy konzervkukoricával, tejföllel, fűszerekkel és választónak egy paradicsommal (mert anyu nem eszik oregánót, jelölni kellett mi milyen fűszeres). Nagyon klassz volt, mire rákerült minden... hát tészta ott csak jelzésszinten volt. :)
Lényeg a lényeg, finom lett. Kicsit tartottam tőle, mert nem a megszokott receptet használtam, mondom én nem fogok annyit tekeregni körülötte meg dagasztani. Találtam egy olyat, amit én csak lazy receptként emlegetek, mert dagasztani sem kell sokáig és kelni is csak fél órát kell neki. Mondhatni időt spóroltam ott ahol tudtam. :) De tény, hogy jó lett. Egy negyedet (átlagos gáztepsi méret, ha valaki elképzelné) rögtön le is nyomtam, kit érdekel, hogy előtte ebédeltem...
Utána  már csak a hasizom mérsékelt használata volt ajánlott, így eldőltem, mint egy fa.
Na jó, ennyire nem volt vészes. Az egész jelenet inkább arra hasonlított, ahogy majd kb 90 évesen fogok ágyba kecmeregni, csak akkor sajnos (meg valószínűleg) általános ízületi gondok miatt, nem pedig egy pukkadásig teli has miatt.
Másnap pedig reggelire megettem amit anyu meghagyott és igen, még másnap is finom.
Hétvégén szerintem megint pizza lesz :)


A héten jövök még egy Shadowhunters bejegyzéssel (már írom), meg egy csokor értékeléssel (ami elmaradt múlt héten).


Minden találkozás búcsúzáshoz vezet, és ez így lesz, amíg világ a világ. Minden találkozásban benne van az elválás szomorúsága, mint ahogy minden búcsúban benne van egy kevés a találkozás öröméből is.
(Pokoli szerkezetek - A hercegnő)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése