2015. december 21., hétfő

Heti mindenes 2015/21


Tegnap sütés közben esett le, hogy még vár rám a heti bejegyzés, de hamar eldöntöttem, hogy "jó lesz az hétfőn is", mert elég későre járt és kb. három órányi sütés után nem igazán maradt erőm még blogolni is.



Karácsonyra készülve, két püspökkenyeret, egy mézes krémest meg egy adag spéculoos kekszet (karácsonyfa alakkal szaggatva) sütöttem.
Igazából ez pont elfogy addigra, :) de a héten sütöm a bejgliket (diósat és mákosat, ahogy illik) meg egy csokitortát, és valószínűleg még egy-egy adag püspökkenyeret és mézes krémest, mert anyu azokat nagyon szereti.

forrás: tumblr.com


Mivel karácsony után jön a következő heti poszt, ezért a heti kép ilyen ünnepi fényes.


És rögtön megragadnám az alkalmat is...

Boldog Karácsonyt Kívánok Mindenkinek!





Nem tudom máshol milyen az idő, de én egyre kevesebb esélyt látok a fehér karácsonyra. Pedig igazán reménykedtem, de egy hópihét sem láttam azóta, hogy írtam néhány hete egy rövid kis hószállingózásról.
Illetve napok óta köd van, mindig kicsit sűrűbb (tegnap már esett a köd), szóval ha így megy tovább pár nap múlva egy méterig sem lehet majd látni.
Végül is, fehér karácsony... csak nem úgy ahogy vártam :D

Múlt hét közepén elmentek a képeslapok is, öröm a köbön. Ma pedig megérkezett az első képeslap hozzánk (anyu egyik volt munkatársától, akinek pont nem küldtünk idén... jaj!).


Mivel a héten karácsony, most csak egy bejegyzést ígérek előre. De még nem tudom mi lesz az. :D


- Semmi gyilkolászás! - közölte Jordan. - Az a cél, hogy békesség töltsön el. A vér, a gyilkolás, a háború meglehetősen távol állnak a békességtől. Szeretsz mást is?
- A fegyvereket - vágta rá Jace. - A fegyvereket szeretem.
- Kezdem azt hinni, hogy akad némi gond a személyes világképeddel.

(Mennyei tűz városa)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése