2015. október 11., vasárnap

Heti mindenes 2015/13


Zene, a szokásos és Shadowhunters.
Nem felejtettem el a zenés posztot amit ígértem, csak egy önálló helyett betettem ide. És kezdjük is ezzel...




A Punk Goes Pop-ról

Tegye fel a kezét aki rajtam kívül nem tudja elviselni Adriana Grande hangját? Most képzeljétek el, hogy valaki más énekli a dalát. Mennyivel hallgathatóbb, nem?
A Punk Goes Pop nagyjából olyan, mint a régen elég népszerűnek számító Now That's What I Call Music válogatás CD-k, amelyeken az aktuális rádióban agyonjátszott zenék voltak.
A különbség az, hogy a Punk Goes Pop albumok (szerintem) jobbak, hiszen ugyanaz a dal, csak más az előadó és kicsit a stílus is. :)

Ahogy írtam az előző heti bejegyzésben, érdekes felfedezés volt számomra, hogy a The Ready Set nem csak Marni Bates könyveiben létezik, bár a valóságban csak egy srácot takar. Ezt a Punk Goes Pop albumok átnézése közben tudtam meg.

Nem hallgattam végig minden számot, az összes lemezről, akit érdekel az keressen rá a dallistákra.
Viszont van néhány amit megtartottam a meghallgatott zenék közül, mert tetszettek.

Problem
A már említett Grande kisasszony és Iggy Azalea közös száma eredetileg, amit én azért nem hallgattam, mert az egykori Cat hangjától a falat tudnám kaparni. Ám a PGP egyik albumán (Vol. 6) a Set It Off verziója... na az fényévekkel jobb.

In My Head
Az eredeti előadóval is tetszett ez a szám, de a Mayday Parade is van olyan jó.

Paradise
Van olyan, aki nem ismeri ezt a dalt? Szerintem nagyon kevesen lehetnek, mert a rádiók is orrvérzésig képesek játszani. És bár szeretem, az igazság az, hogy a Crown the Empire előadásában mostanában jobban tetszik. Talán mert azt nem játszották agyon. Nem tudom.

Airplanes
Na ez az a szám ahol a The Ready Settel találkoztam, mert a PGP-n ő énekli. Az eredeti is és ez a változat is jó szerintem.

Somebody That I Used to Know
Bevallom nekem a Mayday Parade-val jobban tetszik ez a dal, mint az eredeti előadóval.


forrás: tumblr
Nemrég elindult a hetedik évad és én ráeszméltem, hogy még az ötödiket sem fejeztem be.
Valahogy Elena egy borzasztóan idegesítő karakter lett, pedig az elején szerettem (most szigorúan a sorozatról beszélek, a könyvekben az elején sem bírtam és végül a negyedik környékén feladtam).
Az egész annyival szórakoztatóbb volt, amikor Damon rosszfiú volt.
(A hét képe egyébként az első évadból való, ha jól emlékszem).



És most egy másik sorozatról. SHADOWHUNTERS!
Yeah, baby! Megérkezett nemrég az előzetes, sőt egy teljes (7 perces) jelentet is megmutattak belőle a készítők. Ami szerintem azért klassz, mert engem az előzetes nem nagyon győzött meg.
Jónak jó volt, csak túl sokat akart elmesélni rövid idő alatt. A hét perces vidi viszont... whoa! Az tetszett, bár Izzy a csillogó műanyag cuccában... na az elég retro volt.

A színészekről muszáj írnom egy kicsit!
Jace szerepére Dominic Sherwood szerintem jó választás volt, bár én már akkor is ezt mondtam, amikor kiderült, hogy ő fogja alakítani. Semmi bajom Jamie-vel, de nekem ő sosem volt igazán Jace (bár a filmben megbékéltem vele).
Kat akárki viszont érdekes választás Clary karakterére. Én  nem is igazán tudom honnan jött az a lány. Úgy értem soha semmiben nem láttam eddig, szóval a színészi tehetségét hagyjuk. De a haja! Hát könyörgöm! Pontosan mi volt a cél, hogy répafejnek nézzen ki? Mert az tutira összejött. Én sötétítettem volna rajta egy vagy inkább két árnyalatot. De lehet, hogy csak én akadtam fenn ezen ennyire. Whatever.
A többiek hát... volt jó is meg rossz is. Az új Magnusszal én pl. elvagyok, csak azzal lesz nehéz megbékélnem, hogy varázslat közben nem "szikrázik", hanem "füstöl". Meg sem tudnám számolni, hogy hányszor olvastam a könyvekben, hogy Magnus ujjai között szikrák így meg szikrák úgy, erre... De mindegy.
A fegyvereket viszont sikerült elég jól megcsinálniuk. Oké, kicsit fénykard-feeling ez a megfogod a markolatot és életre kél, de legalább fénylik/ragyog. Nekem határozottan jobban tetszik így, mint a filmbéli átlag kardok.

Összegezve, én várom, hogy januárban elkezdjék. Az első évad közben/után meglátom mennyire nyert meg magának, de szerintem most a készítők kínosan figyelnek arra, hogy minél többet képernyőre tegyenek a könyvből (hogy ne úgy járjanak, mint a filmmel). Hogy lesznek-e eltérések? Naná! De ez nem feltétlenül rossz dolog, amíg tudnak mértéket tartani.


A hét idézete :)

Magnus Bane vagyok. Bármikor bizalommal fordulhat hozzám, ha halálos veszélybe kerül, vagy sürgősen kíséretre van szüksége egy virágkiállításon.

(Bane krónikák 3)


A jövő hétre pedig értékeléseket hozok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése