2015. október 5., hétfő

Heti mindenes 2015/12


Hétvégére elfogyott a lendület így hétfőre maradt a heti poszt.






Azzal kezdeném, amit nemrég fedeztem fel.
forrás: heartmusicphoto.tumblr.com

Van egy Marni Bates nevű írónő (na, nem ez a felfedezés), akinek magyarul is több könyve megjelent már meg. Most a Segítség, YouTube-sztár lettem (Smith High 1) és a Rocksztárt kaptam karácsonyra című könyveihez kapcsolódik a "hír".
Ezekben a könyvekben ismerkedhetünk meg a ReadySet nevű bandával... Én nem szoktam mindennek utánanézni amit regényekben olvasok, de amikor megláttam egy album track listáján, hogy a The Ready Set az egyik előadó... hogyismondjam? Mesefigurának is beillettem volna a hatalmasra nyílt szemeimmel meg az enyhén hangos "mi?" felkiáltásommal.
Szóval gyorsan rákerestem és kiderült, hogy a valóságban a The Ready Set egy huszonöt (novemberben huszonhat) éves Jordan nevű srácot takar, aki énekel, gitározik (basszuson is), szintizik és dobol is. Ja, és hivatalosan énekes-dalszerző-zeneszerző. (Wiki link hozzá) Nem mondom, ügyes lehet. Én már annak is örülnék ha valami könnyűt el tudnék zongorázni.

És ha már így témánál vagyunk: Marni Bates Segítség, YouTube-sztár lettem sztorija után érdeklődik a Disney. (Vagy talán már meg is egyeztek?) A tervek szerint tv movie-t készítenek belőle (vagyis olyan filmet amit moziban nem vetítenek, csak a tévében és valószínűleg dvd-n is kidobják majd).


eredeti képek forrása: tumblr.com





Bevallom, nekem soha eszembe nem jutott volna, hogy falevelekre fessek/rajzoljak... de ezek eszméletlenül jól sikerültek.













A hét szava: kognitív: Megismerő, a megismerésre vonatkozó; a gondolkodáson alapuló.


A hét idézete pedig... eredetileg nem ez volt, de úgy gondoltam keresve sem találhatnék jobb alkalmat. :)

Olyan vagy, mint aki átment a tükrön,
megesküdtél, hogy visszajössz,
de itt egy írásos dokumentum
azt mondja, örökre ott maradsz.
(Segítség YouTube-sztár lettem - ReadySet)


A héten még biztosan lesz egy zenés bejegyzés. A többit egyelőre nem tudom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése