2015. augusztus 30., vasárnap

Heti mindenes 2015/7



Hát hoztam a... lassan mondhatom, hogy "szokásosat".






Kezdjük a tervekkel. Jövő héten az őszi listát hozom. Főleg olyan könyvek kerültek rá amelyek egy ideje már a várólistámon vannak. A többség valamilyen sorozatnak a tagja, de ez persze sosem volt gond.


forrás: internet

A hét képét nem én találtam, nekem is úgy mutatták, de annyira édesek, hogy lehetetlen volt nem feltenni ide.
A kutya-macska barátság nálunk is működik, meg szerintem az emberek úgy általában nem lepődnek meg rajta... Na de egy bagoly meg egy cica?
(Őszintén remélem, hogy a kis macskusz később sem vadászta le tollas barátját.)






Szombat reggel egyébként korán keltem és nyolckor ránéztem az ablakon lévő hőmérőre is. Már akkor 24 fokot mutatott, szóval nem volt több kérdésem, elbújtam a hűvös szobában és olvastam... aztán sorozatot néztem... és kicsit sajnáltam azokat akik később a hőségben kint voltak.
Az időjárás az utóbbi években nem igazán törődik a naptárral, de jövő héten elkezdődik az első őszi hónap, így talán fokozatosan lelép a nyári meleg is.
Valahol azt írták, hogy ez volt az évtized (?) legmelegebb nyara és a meleg nyár - hideg tél logikát követve arra jutottak, valószínűleg az idei tél lesz az évtized (?) leghidegebb tele.
Nem tudom. A tél a kedvenc évszakom, de azért remélem nem lesz olyan hideg, mint például Moszkvában, ahol télen nem lehet mást csinálni csak megfagyni.


Az idézet rövid lett, ám a napokban volt egy nagyobb vitám, így valahogy jó lezárása a hétnek.

(...) rájöttem, felnőttnek lenni annyit jelent, hogy visszamenőleg akár hat évre is egymás fejéhez vághatunk dolgokat.
(SzJG 4) 


A hét szava se maradjon el

defenesztráció: ablakon való kidobás; 1618-ban a cseh nemesek kidobták a prágai vár ablakán a királyi helytartókat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése