2015. augusztus 1., szombat

Tea book tag









Ismét egy tag, egy book tag egész pontosan, amire http://baboi-olvas.blogspot.hu/2015/07/tea-book-tag.html#more hívott meg/ki. Az ő válaszait a nevére kattintva olvashatjátok el.

Nagy tea fan vagyok, mert szeretem hidegen is és melegen is, bár melegen jobban, ezért leginkább ősztől tavaszig iszom. Télen nagyjából 50%-át teszi ki a napi folyadékbevitelemnek általában.
Itt az első az instant tea, azt mondjuk pont nem szeretem, mert... hát őszintén szólva én azt nem tartom teának. Az egy agyoncukrozott, tartósítószerezett, aromázott valami, amit pár másodperc alatt ki lehet keverni és ezért nyáron gondolom sokan erre szavaznak, de én messziről elkerülöm.
INSTANT TEA
A legrövidebb könyv, amit tavaly olvastál.

Először azt hittem ide Jennifer L. Armentrout Bitter Sweet Love című bevezető története kerül, de megnéztem és kiderült, hogy a Bane krónikák rövidebbek, így Az éjféli örökös.

- Még mindig olyan jószívű vagy, Magnus - szólt utána Ragnor. - Az elveszett lelkek meg a félresikerült ötletek a kedvenceid.

ZÖLD TEA
 Egy könyv zöld borítóval.

Idén többet is olvastam, aminek zöld borítója van.
“Good. If you are to die for something, then you shouldn’t regret what it was.”
— Ez nem látszik nagyon biztonságos helynek — mondta Polly, s a fal kidudorodó részére mutatott, mely mintha épp beomlani készülne.
Másutt hiányzott az oszlop két ív között, s a csonk, melynek az oszlopot
kellett volna rögzítenie, támaszték híján a semmibe lógott. Évszázadok,
talán évezredek óta lakatlannak hatott ez a hely.
— Ha eddig kitartott, kitart még egy darabig — vélte Digory. — Csak zajt ne verjünk, vigyázz. Tudod, néha egyetlen hang indítja meg az Alpokban is a lavinát.
“I want to leave.”
His father made a disgusted noise. “We’re not talking about this again. If we move to a new community, there’s no guarantee we could keep your abilities hidden—”
“Not all of us,” Michael snapped. He pointed to his chest. “Just me.”
“Go ahead,” said his father, his tone equally sharp. “They’d report you before dark. Rogue Elemental on the run? You’d be lucky to make it ’til sunrise.”
“John,” said his mother. “That’s enough.”
“He’s bluffing.”
Michael leaned down and put his hands against the table. “Try me.”
His father stared back. “This isn’t a game.”
“Trust me. I’m not having any fun.”
His father’s voice lowered and lost some of the anger. “I’m not kidding, Michael. Running away from this won’t work. It’s a death wish.”


FORRÓ CITROMOS TEA MÉZZEL
Egy könyv, ami átmelegíti a lelked

Heidi McLaughlin Forever My Girl című könyve jutott először eszembe, mert szép történet. Igazi tündérmesés, kicsit modernebb köntösben.

A szívemet magával vitte, amikor becsukta mögöttem az ajtót.  

Számomra az a lány megrengette a világot.
S őszintén szólva, még mindig megrengeti.

 ÖTÓRAI TEA
Egy könyv, amit angolul (vagy más idegen nyelven) olvastál

Ilyet feljebb már írtam, de hogy ne ismételjem magam: Ally Carter: I'd Tell You I Love You, But Then I'd Have to Kill You
Nagyon tetszett ez a kémsulis történt, jókat nevettem rajta. (Egyébként megjelent magyarul is).

Liz's hand shot into the air.
"Yes?" Joe Solomon sounded like someone with far better things to do.
"Is there any homework?" she asked, and the class turned instantly from shocked to irritated. (Never ask that question in a room full of girls who are all black belts in karate.)

GYÓGYTEA
Olyan könyv, amit nem élvezetből olvastál el, hanem kényszerből.

Ide fel tudnám sorolni a tankönyveket ált. sulitól kezdve, meg persze a kötelező olvasmányokat amiket nem is mindig olvastam végig... Ezt leszámítva nem szoktam "kényszerből olvasni" és szerintem nem is szabad. Így lehet a legkönnyebben megutálni az olvasást, nem?

FEKETE TEA
Egy olyan akciódús (vagy rémisztő) könyv, amin soha, de soha nem tudnál elaludni.

Rémisztő könyvet nem olvasok. Akciódús könyveket igen, de egyébként sem nagyon szoktam elaludni olvasás közben, ha tetszik a történet. Emlékszem persze, hogy volt néhány annyira (számomra) unalmas könyv, amin többször is sikeresen elaludtam, de nem mostanában volt, nem nagyon emlékszem rájuk.
Akciódús könyv mostanában... a Mennyei tűz városa volt.

Mindenkiben ott rejlik a lehetőség, hogy különleges legyen.

JEGES GYÜMÖLCSTEA
Egy igazi, hamisíthatatlan nyári kaland
A Kiss in Time
Mesés volt (szó szerint) és könnyen felejthető.

 – De te ébresztettél fel engem! És én csakis az igaz szerelem csókjától ébredhettem fel! Mindemellett egy gyönyörűséges királylány vagyok. Hogy lehet, hogy nem vagy szerelmes belém?
Könnyen.

KALINKA SZAMOVÁR 
Egy könyv, amit csak az alkohol tudott volna elviselhetővé tenni.

Volt az a szörnyűűűű könyv, amit még 2013-ban olvastam, de rögtön az ugrott be.
Rossz ágy, jó pasi a címe és a sztori mellett még az is tetézte a szenvedést, hogy borzalmas a fordítás és annak minősége is.

Ennyi volt. Köszönet mindenkinek aki elolvasta!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése