2015. július 27., hétfő

Heti mindenes 2015/3


Minden esély megvolt rá, hogy a meleg miatt fogok panaszkodni, de végül egy hidegfrontnak köszönhetően megérkezett a lehűlés.





Ennek köszönhetően egy esős képet terveztem a hét képének kinevezni, de megláttam ezt a hullámot, és azt mondtam ez lesz. :)

forrás: tumblr


Egyébként esni nem esett, legfeljebb csöpögött egy órácskát vasárnap este, viszont a szél fújt rendesen. A borult idő úgy tűnik marad még kicsit. Egy napot biztosan, de felőlem akár egy hetet is itt időzhetnek a felhők, mert nekem ez sokkal jobban tetszik, mint a 30+ fok.












Idézet:
Vannak emberek, akik azért nagyképűek, mert azt hiszik, hogy jók. Mások viszont olyan jók, hogy nincs is szükségük nagyképűsködésre.

(A vér dala)

Mivel a hétvégére érkezett csak meg a hűvösebb idő, ezért a hét túlnyomó részében nem csináltam semmit. Olvastam (elkezdtem a Második sírhant című könyvet) és sorozatokat néztem (A Grace klinikának befejeztem a negyedik évadját, MotoGP-t néztem (erről majd később még írok), F1-et, A Dadust) meg filmeket (Transformers 3, Bérgyilkosék... mindkettőt láttam már korábban és az utóbbi vígjátékot nagyon szeretem is).

A nagykutyám is teljesen fel van dobva mióta harminc alá csúszott a hőmérő. Folyton jön-megy, többnyire persze utánunk, hátha rá tud venni valakit egy kis labdadobálásra :D

forrás: saját képek
A felső kép tegnap délután, az alsó ma reggel készült.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése