2015. július 20., hétfő

Heti mindenes 2015/2


Ez még a múlt hétre szól. Eredetileg vasárnapra terveztem, de elvonta a figyelmemet egy tál túrófánk, így végül hétfőre csúszott.






Gondoltam legyünk túl gyorsan a rosszon, így...
Jules Bianchi pénteken meghalt.
A Forma-1es pilóta még tavaly, 2014-ben a Japán nagydíjon szerzett komoly fejsérülése miatt kómába esett... és sajnos nem ébredt fel többet.
forrás: twitter
Jules twitterén tájékoztatták a rajongókat, hogy mikor vehetnek végső búcsút a francia pilótától.

forrás: tumblr




Íme a hét képe.

Szerintem ötletesen használták ki a teret.
Ha megnézzük a társasházakkal,felhőkarcolókkal, stb már régóta ezt csináljuk. Nem oldalra, hanem felfelé terjeszkedünk.
Arra nem sikerült rájönnöm hol lehet feljutni, de lehet, hogy a kép pont onnan készült...







Időjárás-jelentés következik... én módra.
A múlt héten meleg volt, aztán melegebb lett, végül még melegebb lett. Én - aki előző életében talán jegesmaci volt - nehezen viselem az ilyen időjárást (meg úgy általában a nyári meleget). A hét végére megtalált minket egy kis eső, ami klassz, bár komolyabb lehűlést nem hozott. (Ettől függetlenül hálás vagyok minden esőért, aznap legalább jó idő volt éjjel és másnap hajnalban). Utána visszatért a meleg, és most itt tartunk.
Rossz hír - nekem mindenképp -, hogy ez a hűség kitart egész héten és állítólag megint negyven fok közelébe érhet a hőmérő. Juhé!

A hét idézete most nem valami bölcselkedő lett, ezzel enyhíve némileg a gyászhír komor hangulatát.


– Melyik a gondnok?
– Az ott – mondta Petty. – Magas, nagydarab pasas abban a szőrös rózsaszín papucsban.
(Számolj tízig)


1 megjegyzés:

  1. Aaaah, az a szoba kell nekem. *-* Bár amennyit forgolódok álmomban és amennyire ismerem a szerencsém tuti, hogy reggel a földön kelnék.. :D

    VálaszTörlés