2015. augusztus 23., vasárnap

Heti mindenes 2015/6


És igen! Néha összejön, hogy vasárnapra essen a heti bejegyzés. :)
A múlt hét kimaradt, mondjuk, hogy pihentem. Viszont most időben ideértem.





Bővülnek a címkék szép lassan, ahogy különböző dolgokról írok. A legújabb az "angolt is tartalmaz", amit visszamenőleg is megkapnak az érintett bejegyzések. Értelemszerűen azoknál a posztoknál lesz megtalálható, ahol angol nyelvű mondatokat is találni. Az angol nyelvű idézeteket tartalmazó bejegyzések biztos megkapják, a többi pedig akkor ha egy-egy rövid mondatnál több is van.

forrás: tumblr


A hét képe ez a havas út lett mert épp olyan hangulatban vagyok, hogy szívesen tartanék már ennél az évszaknál.

Az időjárásra egyébként nincs panasz. Ez a hét meglehetősen kellemesen (és borultan) telt. Viszont amikor megláttam, hogy holnaptól megint 28 fok várható... hát mit mondhatnék? Vágyom már a hóra a meleg helyett. (Bár ha valaki megoldja 28 fokban a havat...)







Épp netszolgálgatót keresek. Jelenleg T-s mobilnet van (adsl már egy ideje nincs, de lassan visszakötjük), de nem valószínű, hogy a pink szolgálgató lesz bekötve, mert az ügyintézés kész katasztrófa náluk. Persze tudom-tudom vannak rosszabbak is, meg stb. Mégis arra gondoltam, hogy megnézzük azt a DIGI netet, hátha használható. Nagyon remélem, hogy az. Jókat hallottam róluk mostanság, így erősen gondolkodom, hogy kaphatnak egy esélyt.
Néhány éve - olyan 5-6 - ismerősnél volt DigiTV és amikor vihar volt, egyszerűen elszállt, szóval vannak kétségeim, ugyanakkor remélem, hogy azóta tényleg javultak. Különben hogyan lennének elégedettek a felhasználók, nem?
A jelöltek között volt egyébként a UPC is, de amellett, hogy a Diginek (papíron, mert tesztelni még nem tudtam) jobb az ajánlata, akivel eddig találkoztam és UPC-s volt, mindig szidta mint a bokrot. Az ilyen meg hamar elveszi az ember kedvét.



A hét szavára rögtön kettőt is hoztam. Ezúttal nem lexikonból, hanem az egyik netes gyűjtőhelyről, ahol a népszerűek között találtam rájuk.
Bevallom, nekem nem ismeretlenek, de nyilván sokan/sokat kattintanak rájuk, ha a népszerű listába kerültek.

attraktív: latin eredetű szó, melléknév, jelentése: vonzó.

extrovertált: könnyen barátkozó, külvilág felé forduló személyiségtípus.


Blog dolgok:
A héten most már tényleg leülök megírni azt a Végzet Ereklyéi bejegyzést, amit kb azóta tervezek, hogy nagyjából egy hónapja befejeztem a hatodik könyvet is.


A hét idézete
“God, I hope I never fall in love.”
A little bit surprised by that statement, Dawson watched his twin. “Do you really want that?”
“Hell yeah,” Daemon replied. “Look at how stupid it’s made you.”
(Shadows)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése