2015. augusztus 10., hétfő

Heti mindenes 2015/5



Tegnap még eszembe volt, hogy meg kell ezt írni, aztán leültem sorozatot nézni és valahogy... hétfő lett.




Rövid nyavalygás az időjárásról
Egyre melegebb van vagy csak én érzem így? Már nagyon várom, hogy megérkezzen az eső amit erre a hétre jósoltak... valamikor. A múlt héten folyton emlékeztetnem kellett magamat, hogy már augusztus van. Tehát ha az időjárás is úgy akarja, akkor hamarosan vége a nyárnak és annak, hogy harminc felett áll a hőmérő. Egyébként múlt héten pl. éjszaka sem hűlt le a levegő. Párszor néztem, 22 és 25 fokokat írt a net is, meg sajnos az itteni hőmérők is.


forrás: pinterest

Amiért még örülök, hogy lassan vége a nyárnak, hogy szeptemberben és októberben újra elindulnak a sorozatok. Hogy kinek mik a kedvencei az persze változó, de abban szerintem mindenki egyet ért, hogy már nagyon kellenek  az új részek.
Főleg azoknál ahol az évad is úgy zárult, hogy legszívesebben azonnal néztük volna a következő epizódot.

A hét képe a Chicago PD-ből van. A jelent miatt került ide. Vicces volt amikor Trudy előkapta ezt a meglehetősen régi tel.szám gyűjteményt, miközben Ruzek arra számított, hogy az őrmester a mobiljában tárolja a számokat.



A hét szava elmarad most. Meleg van... és igen, nálam ez egy indok. :)

forrás: internet



Íme a hét idézete. Ezúttal képen, mert nekem ez nagyon tetszik.
A pontos forrás nincs meg (gépen találtam), de ha valaki tudja és fontosnak érzi, írja meg és kijavítom.






A héten még jövök, amint kitaláltam, hogy inkább könyvekről írjak, vagy a MotoGP-ről, vagy...
Na szóval, majd még jövök. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése