2015. augusztus 3., hétfő

Heti mindenes 2015/4


Ez megint a múlt hétre tartozik még, csak átcsúsztam hétfőre, mert tegnap este hamar kidőltem.





Először kezdjük a petrezselymes teával, mert jól felbosszantottak vele.

Időről-időre előáll valaki egy "csodaszerrel", hogy ettől aztán istibizti lefogysz. Most a tablettákat hagyjuk, csak jobban morognék...
Hallottam már sok mindenről, ahogy szerintem a legtöbben, de be kell vallanom az idei hülyeség díjat én annak adnám aki előállt a petrezselyem teával.
Nem tudom, lehet, hogy nem új a dolog, de én most találkoztam először ezzel.

Kedves id.. kísérletezőkedvűek! A petrezselyemről tudni kell egy nagyon fontos dolgot: erősen vízhajtó hatású. Ezért a kezdeti súlyvesztés nem zsír, hanem víz és miután kiszárítottátok a szervezeteteket már nem is lehet tovább "fogyni". Viszont remekül tönkre lehet tenni a vesét, ha valaki sokat fogyaszt belőle. Arról nem is beszélve, hogy a vízhajtás miatt besűrűsödhet a vér, ami további és súlyosabb gondokat idéz elő, mint néhány plusz kiló.
Tessék utánanézni, ha nem hisztek nekem, de a sűrűbb, "tapadósabb" vér növeli a szívbetegségek kialakulását és az agyvérzés kockázatát.


forrás: tumblr


Hogy visszatérjek a kellemesebb témákra, íme a hét képe számomra.
Annyira cuki ez a rókuci, hogy kedvem lenne venni egyet. (Persze ez kisállat boltban nem kapható... mielőtt valaki elindulna :D)
Egyébként ő még baba, ahogy a képen is látszik elfér valakinek a fél kezében. Erről pedig az jut eszembe, hogy anya mindig azt mondja "minden kisállat aranyos".
(Hát nem tudom... egy kis madárpókot például egyáltalán nem találnék aranyosnak, de tény, hogy a négylábúakra mindenképp érvényes, meg a kétlábúakra.)







Röviden az időjárásról: a múlt héten végig kellemes idő volt. Sütött időnként a nap, de nem ment 25-28 fölé a hőmérséklet így én nagyon élveztem. Tegnap éjjel villámlott és dörgött, de esni nem esett így a tegnapi hőmérséklet emelkedés folytatódik, ma már biztosan túlfordul a harmincas számon a hőmérő mutatója.


Lett hét szava is. Főleg azért, mert van egy csomó lexikon amit ki kéne olvasni, de kell valami motiváció is hozzá, ezért ki tudja meddig, de lesz ilyen része is a heti mindenesnek.

balneológia: gyógyforrások, gyógyfürdők hatásaival és alkalmazásaival foglalkozó tudományág


A hét idézete:
- Megnyomorodsz a hitetlenségedtől, emberlény, ha így gondolkodsz. Ne gondold lehetetlennek, mert még a végén tényleg az lesz!
(Vastündérek I - A vaskirály)

És ezt még muszáj-muszáj-muszáj elmondanom! :D


Vannak számok amiket szeretek. Egyébként semmi logika nincs benne, hogy miért pont azokat. :D
Úgy jött ki a lépés, hogy az ezrest (amit szintén szeretek) ma baboi oldalán is megtaláltam. :)

Nem tudom, hogy pont az ezredik voltam-e, mindenesetre gratula hozzá, hogy már négy számjegyű a számlálód! :) És még sok ezer, aztán tízezer és stb. olvasót kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése