2015. december 19., szombat

Karácsonyi csomag 2015



Könyv-, zene- és filmajánló



Másoknak is megvan az a karácsonyi jelenség, hogy valamelyik csatorna századszorra is leadja a ... filmet (tetszés szerint behelyettesíthető a "..." helyére bármelyik rongyosra játszott film. Nekem a Riche Rich 1-2 és a Reszkessetek betörők 1-3 ami elsőre beugrik), otthon sokadik alkalommal előkerül a Csendes éj (vagy bármelyik másik karácsonyi válogatás) lemez?

Ez van, hogy kellemes érzéssel tölti el az embert, vagy meghozza a karácsonyi hangulatot... néha viszont csak frusztráló, mert te épp valami mást néznél/hallgatnál két rokonlátogatás között.


Szóval összeszedtem ezt-azt ami jól jöhet ünnepek előtt, között és alatt. :)






 Filmek

Görögbe fogadva: Azoknak, akik szeretik a vígjátékokat és/vagy Görögországot.
Könnyen elfeledteti a kinti hideget. :)

 
Marvel filmek: Az Ant-Man idén jött ki, de én inkább a Bosszúállók felé húzok. :)
Akárhogyis, aki akciófilmre vágyik az ünnepek alatt, egy Marvel-film mindig jó társaság.
forrás: tumblr.com


Holiday: Úgy gondoltam illik egy karácsonyit is a listára tenni. Ezt a filmet láttam már párszor mióta kijött. Karácsonyi vígjáték ugyan, de nem a tipikus nagycsaládos-boldog karácsonyos fajtából. Ettől függetlenül humoros és az ünnepről sem feledkezik meg teljesen.
Úgyhogy ez azoknak való akik szívesen néznek ünnepekkor "odaillő" filmeket, de nem akarnak tömény "karácsony van, hey!" típusút nézni.

 
NCIS: LA: Ugyan ez sorozat, de mindegyik évadban van karácsonyi rész (illetve, az első évadban nem vagyok biztos). A tizedik rész, vagy akörül.
Azért említettem meg, mert nekem tetszik, hogy figyelnek ilyenre is a készítők, ráadásul szeretem a karácsonyi részeket. Megvan a szokásos nyomozás benne, de egy kis ünnepi melegséget is bele szoktak csempészni (pl. amikor Hetty intéz egy repülőt Samnek, hogy karácsonyra hazaérjen a családjához).

 
forrás: tumblr.com
Könyvek

Más is járt már úgy, hogy egy regény boldogtalan befejezése napokig keringett a fejében?
Én igen, és ünnepekkor talán nem a legszerencsésebb (egy évben csak egyszer van karácsony), ezért csak happy end-es könyveket szedtem össze.

Emily March - Angyalszárnyak (Eternity Springs 1)
Az Angyalszárnyak egy romantikus regény, ami nagyrészt télen játszódik, és természetesen a karácsony is helyet kapott benne,


Karen Rose - Számolj tízig
Ez kis krimi azoknak, akik inkább nyomoznának az ünnepek alatt. Itt írtam róla.


Brigid Kremmerer - Storm (vagy bármelyik Elemental könyv)
Múlt hétvégén olvastam ezt a könyvet és nagyon tetszett. Hamarosan folytatom is.
Ez egy young adult fantasy könyv, és én hamar megszerettem a karaktereket. :) Itt írtam róla.

 
Pittacus Lore - Lorieni krónikák (eddig öt kötet jelent meg magyarul)
Az első könyvből (Negyedik) anno film is készült Dianna Argon és Alex Pettyfer főszereplésével, de a könyvek sokkal jobbak.
Ez is fantasy ("ufós") sorozat. Kevésbé csajos, mint mondjuk JLA Luxen sorozata, hiszen a főszereplő srác (John), de minden főbb szereplő "megszólal".



forrás: tumblr.com

Zenék

Az utóbbi években összegyűjtött dalok közül azok, ahol a karácsonyi téma megjelent:
The Killers - Don't Shoot Me Santa
Hey Monday -Without You
Kari Kimmel - Christmastime
Eric Benet ft. Faith Evans - Christmas Without You
All Time Low - Merry Christmas, Kiss My Ass

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése