2015. december 30., szerda

Év végi poszt 2015 - Könyvek


Most már tényleg nagyon év vége van (annyira, hogy mindjárt elseje), így valószínűleg én sem kezdek új könyvbe már az idén. Így hát összeszedtem a 2015-ben olvasott könyvekből egy listát.




Szerzők, akiktől először olvastam

Karen Rose (Számolj tízig): Határozottan merem állítani, hogy olvasok még az írónőtől, mert ez a könyv nagyon tetszett.

Tavi Kata (Nyitótánc): Viszonylag sokáig sikerült elmélkednem rajta, hogy elkezdjem-e a sorozatot (már a harmadik kötet jelent meg), de nem panaszkodom. Jó, hogy elkezdtem, és határozottan folytatni is fogom.

Karina Halle (Love, in English): Hát ezt sem rögtön a megjelenése után olvastam, de a lényeg, hogy megtettem. Szerettem a sztorit...többnyire, még ha nem is tartottam V szívszerelmét olyan álompasinak, mint ő.

Charlie Huston (Félholtak): Nos az úr a másik oldal. Tőle nem tervezek több könyvet olvasni. Nem mondanám rossznak az olvasott regényt, egyszerűen csak nem sikerült megkedvelnem a stílusát.

Emily March (Angyalszárnyak): Azt mondanám, tipikus romantikus könyv, de van, amikor az ember pont ilyenre vágyik. Tetszett és szeretnék még tőle olvasni (az Eternity Springs könyveket mindenképp).

Lexi Revellian (Remix): Na, fene tudja. Én ezt nem találtam annyira jó könyvnek, mint ahogy ígérték. Azt mondanám izgalmasabbra számítottam.

Shannon K. Butcher (Burning Alive): Felőle még nem döntöttem. Amikor úgy jön össze, akkor azt hiszem folytatom majd a Sentinel Wars sorozatot, de nem volt annyira lehengerlő, hogy azonnal a következő könyv után kapjak.

Brigid Kremmerer (Elemental, Storm): Nem is kérdéses! Olvasom, olvasom tovább a sorozatot.


Elkezdett sorozatok

Love, in English: az első könyvet olvastam.
Sulijegyzetek: szintén az első könyvet olvastam.
Dark Elements: tavaly olvastam a 0,5. kötetet (amit én bevezetőnek szoktam hívni), idén az első regényt.
Covenant: pont ahogy a Dark Elements-nél.
Vámpírkrónikák: az első két regény.
Elemental: 100%-ban idén kezdett sorozat. A bevezető (0,5) és az első regény is idén olvasott.
Narnia krónikái: az első két könyvet olvastam.
Beachwood Bay: egyelőre csak a bevezetőt olvastam.
Eternity Springs: az első könyvet olvastam.
Night Prince: szintén az első regényt olvastam. Ez egyébként a Cat & Bones spin-off-ja.
Sentinel Wars: az első regényt olvastam.


Három kedvenc borítóm


Számolj tízig

Love, in English

Nora Roberts - Entrance (erről nem volt szó a blogon, és borítót sem hoztam külön, de egy ilyen zöldes, éjszaki fény).


Befejezett sorozatok

Idén is végére értem néhány sorozatnak, bár ahogy feljebb látható, sokkal többet kezdtem el, mint ahányat befejeztem... Rossz szokás. :)

A Végzet Ereklyéi (jan. 12-én indul a sorozat, (ABC family)
Bane krónikák
Tökéletes kémia (ami trilógia)
Tündérkrónikák


Három női és három férfi karakter a kedvencekből

Nick Merrick (Storm) - Oké, tudom, hogy ez Chris könyve volt, de ez van. :)
Sebastian Donovan (Entranced)
Ash (Iron Queen)
Mia (Számolj tízig)
Pam (Véres leszámolás)
Layla (White Hot Kiss)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése