2015. december 28., hétfő

Heti mindenes 2015/22



Az utolsó heti adag az idén, szóval beszéljünk a karácsonyról. :)




Egész nyugodtan telt ez a szép ünnep, szóval kicsit messzebbről indítok... pontokba szedve.


Karifát kell venni!
Hogyismondjam? Idén kicsit elkényelmeskedtük a dolgot, mert az utolsó előtti napon mentünk fáért. De nem panaszkodom, szép ezüstfenyőre esett a választás, ami kicsit magasabb volt nálam.
Hazahurcoltuk a zsákmányt, aztán másnap feldíszítettük, hogy ne csak fenyőfa legyen, hanem karácsonyfa.

Sütés-főzés
Aztán természetesen beindult a nagyüzem a konyhában (24-én, hogy pontosak legyünk) is. A főzés része nem az én feladatom volt, mivel én csak sütni szeretek. Készült két nagy bejgli (egy mákos, egy diós), ami általában négy darab normál méretű rudat tenne ki, csak nem akartam annyit cicózni. Előtte pedig két püspökkenyeret és egy mézes krémest sütöttem.

Karácsony és utána
A karácsony, mint említettem nyugisan telt aminek örültem. Annyi bajom volt csak, hogy a hó valahol eltévedt, esetleg leállt beszélgetni néhány esőfelhővel... de ide bizony nem érkezett meg.
forrás: saját kép


A karácsonyi (ebbe beleszámít a dec. 6-os mikulás is, hogy ne kelljen külön leírni) ajándéklista a következőképp alakult:

(Előre bocsátanám, hogy nem mindenről hoztam képet, mert a telefonom épp nincs a közelben)

A kép jobb felső sarkában lehet megcsodálni az ünnepi szalvétánkat. :)


Na, de most már tényleg elkezdem sorolni.

Kaptam egy szürke táskát. Én választottam ki, szóval ebben nem volt nagy meglepetés-faktor. De legalább olyan lett amilyet szerettem volna. Ráadásul véletlenül ugyan, de az esernyőmmel azonos árnyalatot sikerült kiválasztani.

forrás: saját
Kaptam még...
 két sütőkesztyűt. Egy drappot mikire, meg egy zöld alapon arany-fehér csillagosat karácsonyra.
Csokikat, hajgumikat, öntapadós jegyzettömböket, zoknikat. Utóbbi kettő az év bármely napján jöhet, biztos örülni fogok neki. (Itthon már megszokták, de egyébként még mindig kapok furcsa pillantásokat, hogy ahol "post it" kapható, ott én is feltűnök és átváltva gyerek-módra válogatni kezdek. Zoknikkal kicsit jobb a helyzet, de tény, hogy ritkán hagyom ki a "zokni részleget", ha ruhaboltba tévedek.)
Ruhákról szólva, kaptam egy lila-ezüst kötött felsőt, meg egy inget (a zoknik mellé :D).
Lassan már hagyománnyá növi ki magát, hogy az általam használt parfümök közül valamelyikből kapok utánpótlást. Idén is kaptam. :)
Egy 2016-os határidőnaplót (köszi, anyu!), ami hatodikán ott várt az asztalom sarkán és oooohhh, nagyon boldog voltam. :) (Egyébként is elég nyűgös vagyok, amikor az év végéhez érve újat kell vadászni.) Szép bordó.
Kaptam még teát, három könyvet, szappant (amit én csak "bulgáriai rózsának" hívok, mert onnan származik, de egyébként damaszkuszi (?) rózsa hivatalosan, és már vagy egy éve kergettem), körömlakkot.
A körömlakknál elmondanám, hogy bár szép a színe, a "Long lasting" még mindig csak díszítőelem (gondolom valamit rá kell írni... erre ráadásul háromszor is rányomták, hogy biztosan megjegyezd), mivel másnap már kezd kopni a körmök végénél (tudjátok a tipikus pici fehér csík), ami pasztelles színnél, vagy francia manikűrnél annyira nem zavaró, de amikor az ember nem halvány színt választ... hát.
Ééés kb ennyi.

Illetve mondhatnám, hogy kaptam még egy megfázást is, mivel 26-án már úgy ébredtem, hogy minden bajom volt (láz, fejfájás, torokfájás), ami 27-re annyit változott, hogy minden bajom volt +rosszullét este héttől ma reggel nyolcig kb.
Ezt azért tudom ilyen szépen betájolni, mert nagy örömömre este azt vettem észre, hogy már elmúlt a torokfájás. Utána viszont olyan szintre erősödött a fejfájásom, hogy majd' elhánytam magam (remélem senki nem eszik, amikor ezt olvassa) és még lefeküdni sem tudtam, mert ahogy vízszintesbe kerültem csak rosszabb lett. Ha valakinek fájt már úgy a feje (de konkrétan az egész, nem csak egyik vagy másik oldalon), hogy ha lefeküdt, azon az oldalon még jobban felerősödött... na az tudja miről beszélek.
Mivel aludni nem tudtam, olvasással és sorozatokkal szórakoztattam magamat... Aztán nyolc körül sikerült úgy elfeküdni, hogy nem akart szétszakadni a fejem. Tíz és tizenegy között ébredtem fel, olvastam kicsit és... most itt vagyok.

forrás: internet


Na, de lépjünk tovább. Most már egész jól vagyok, ez meg itt a hét képe.

Remekül bemutatja mennyire hiányoltam a havat karácsonykor.
Egyébként a böngészőm témája ugyanez a kép, csak animált hóeséssel. :D Nem ismerek lehetetlent!





És idézete:

– Isten hozta önöket a megfáradt árnyvadászok számára létesített Szent Magnus Szeretetotthonban! – mondta mély hanghon, és szélesre tárta a karját. – A vendégszobák arra vannak. Ne feledkezzenek meg a lábtörlő használatáról!
(Elveszett lelkek városa)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése