2015. október 18., vasárnap

Heti mindenes 2015/14



Rövid leszek, mert nem történt semmi említésre méltó a héten.





Először is, ne feledje senki, hogy október 25-én, vasárnap véget ér a nyári időszámítás.

Én még régen (általános suli) jártam egyszer úgy, hogy óraátállítás után (ami ugye vasárnap volt), elindultam suliba a szokott tempóban, aztán ott meglepődtem, hogy szó szerint az első voltam. Se diák, se tanár... Az egyik portás engedett be (még az ajtó is kulcsra volt zárva). Vicces volt, így utólag, de akkor nem tudtam rajta mosolyogni.

A hét képe

 Ez a baba bagoly megvett kilóra, annyira cuki.

És egyébként is... Épp HP újranézés van folyamatban.






És akkor a hét idézete (hogy témánál maradjak):

Lee Jordannak sem sikerült megőriznie pártatlanságát. - Nos, ez után az undorító, alattomos csalás után...
- Jordan! - pirított rá McGalagony professzor.
- Úgy értem, ez után a nyilvánvaló és visszataszító szabálytalanság után...
- Jordan, nem szólok többször!
- Jól van, rendben. Szóval Flint kis híján a mélybe taszította a Griffendél fogójátékosát, de hát előfordul az ilyesmi. Büntetőhöz jut a Griffendél, és Spinnet biztos kézzel értékesíti a szabaddobást. A mérkőzés folytatódik. Még mindig a Griffendél birtokolja a kvaffot.


Harry Potter és a Bölcsek köve

Jövő hét... Hát az még rejtély, de valószínűleg értékelés érkezik. A Bane krónikákat befejeztem nemrég. Azok jó eséllyel indulnak egy bejegyzésért. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése