2015. szeptember 27., vasárnap

Heti mindenes 2015/11


Újabb hét telt el...






 Az időjárás esősre fordult és az előrejelzés szerint egészen csütörtökig így is marad.
forrás: accuweather
Egy órával ezelőtt hallottam valakitől, hogy a Kékesen már havazik. Hát nem tudom tényleg havazik-e, de mire abból lesz valami alsóbb szinteken...


De térjünk át az olvasásra!
Így szeptember végén ránéztem az őszi olvasmánylistámra... hát eddig nem sokat haladtam, de a semminél kicsit többet. :)
A Véres leszámolás, a Nyitótánc, a Love Story és néhány Bane krónikák könyv lekerült róla.
A Sky Lords jelenleg olvasás alatt áll, papíron legalábbis, mert a héten még rá sem néztem. Nem igazán tetszik, de persze nem adom fel, csak kell egy kis szünet - és valószínűleg egy másik könyv - mielőtt újra kinyitnám.
Arra is rájöttem, ha a teljes Vámpírkrónikák sorozatot el akarom olvasni az idén... lassan nem ártana elkezdeni. Azt hiszem az első kötetet el is olvasom jövő héten.


forrás: pinterest.com






 A hét képe a The Musketeers című sorozatból van.
Sajnos a második évadot még nem néztem meg (pedig lassan a harmadikat kezdik). Fent van az idei listán, csak ugye az egy hosszú lista. :)














A hét szava
epigon: jelentése: utánzó. Egy-egy nagy hatású művész valódi tehetséget nem mutató követői, akik jellegzetes alkotói stílusát szolgai módon másolják.


A következő héten lesz...
>> book tag
>> borítós poszt
>> értékelés (Egyelőre nem tudom melyik könyvről.)


A hét idézete

– Az idő luxus, akár hiszed, akár nem
(FTT 7)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése