2016. március 21., hétfő

Heti mindenes 2016/06



Évekkel ezelőtt – bár a pleisztocén korszaknál semmiképp sem később...





Hogy eltűntem így év elején, annak az egyik oka az volt, hogy sok behozni való volt sorozatok terén. Még mindig van pár, de már jó néhánynál felvettem a fonalat és utolértem az aktuális részeket. Juhé!


Még 2015 végéről maradt néhány könyv, amihez lesz értékelés. A tervek szerint azokat is megírom hamarosan, most viszont egy nemrég olvasott könyvről hoztam pár mondatot. Főleg azért, mert erről nem lehet oldalakat írni. :)


Woody Allen: Mellékhatások

Ez egy elég rövid könyv a maga 146 oldalával, de én három napra osztottam el. Bár bírom Woody Allen humorát, ha egy nap alatt kiolvasom, talán túl tömény lett volna (és kevésbé szórakoztató).
Panaszra nincs okom, azt kaptam amit vártam, de volt néhány kevésbé kedvelt oldal... ami bármelyik könyvnél előfordulhat.
A könyv eredetileg 1980-ban jelent meg. Magyarul 2008-ban adták ki és négy fordító is dolgozott rajta.


forrás: tumblr




A hét képe: mivel mindjárt húsvét, ez a plüss és valódi nyuszi szerintem ideillő.














A hét idézete
Akkor maradjunk a fenti könyvnél...
Új, szintén félbemaradt szemantikai tanulmányában azt bizonygatta (időnként a fizikai meggyőzés erejét is igénybe véve), hogy a mondatszerkezet örökletes, a siránkozás azonban szerzett tulajdonság.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése