2015. november 8., vasárnap

Heti mindenes 2015/16



Egy újabb vasárnap.





A hét képe


A képen az látszik, hogy milyen érzelmünket hogyan "érezzük". Na persze nem lelkileg, hanem fizikailag.

Egyszerű a képlet, a kék hideg, a piros, a narancs és a sárga egyre több hőt jelent az adott területeken.
Például a haragot felsőtestben, fejben és a karokban érezzük.  A boldogság átjárja az egész testünket, de főleg fejben és mellkastájékon érezzük. A szégyen leginkább a fejünkre koncentrál (ennek köszönhető az "elvörösödés")... és így tovább. :)
Érdekes, ezért gondoltam megmutatom.
Sajnos már nem tudom a kép forrását.



A héten "jól tartottak" a sorozatok (is), aminek örülök. Azt mondanám sikerült többől is jó részt/részeket néznem.
Ezekből néztem: Chicago Fire/Lángoló Chicago (4. évad), Chicago PD/Bűnös Chicago (3. évad)... itt jegyezném meg, hogy már várom a 17-ét, mert elindul a Chicago Med is, ami a tűzoltós és a rendőrös mellett (nem nehéz kitalálni) egy orvosos sorozattal bővíti a palettát.
White Collar/A nagy svindli (3. évad) - ez már egy befejezett sorozat, de én csak nemrég találtam rá.
Suits/Briliáns elmék... befejeztem az elsőt és elkezdtem a második évadot. Igazán jóra sikerült mindkét rész.
Ki vagy doki? (1. évad)... úgy egy éve talán, már egyszer elkezdtem. Aztán félbemaradt más miatt, de tetszett, így gondoltam megint nekiállok. A terveim szerint most tovább jutok vele.
Grey's Anatomy/Grace klinika (5. évad)...Mit mondhatnék? Nem sietek sehova. :)


A hét szava. Azért ezt választottam, mert manapság már mindenki (vagy legalábbis sokan) használja, nemcsak "szakmabeliek". Nem árt tudni hogy indult. :)
bug: Informatikai-számítástechnikai zsargonban  a programokban lévő hibát, zavart jelenti. A programok különböző verzióinak hibáit általában dokumentálják és igyekeznek kijavítani (több-kevésbé).
A kifejezést Grace Murray Hopper, az amerikai tengerészetnél szolgáló egyik hölgy találta ki, aki a II. vh alatt egy ENIAC nevű számítógépen dolgozva egy rovart csapott agyon, ami az egyik elektroncsőben okozott zárlatot.


Heti idézet nélkül sem lehet poszt:
– A legszebb dolog értékes, de nem számít az ár. Azok, akik nem tudják, hogyan lássák meg az értékes dolgokat az életben, soha nem lesznek boldogok.
(Beastly)


A következő hétre mi várható? Hát, a Vaskirálynőt fejezem be hamarosan, így arról egy értékelés biztosan jön majd. Illetve egy-két mondatot szánok az elődeinek (Vaskirály, Vashercegnő) is, mert ezekről még nem volt szó a blogon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése