2015. november 26., csütörtök

Téli olvasmánylista 2015


Már előkerültek a kötött pulcsik és egyéb meleg ruhák. Várom a havat és a karácsonyt (még 28 nap), de addig is amíg várakozom, összeszedtem a téli olvasmánylistát... némi töltött keksz társaságában. Keddtől pedig el is kezdhetem, hiszen akkor már december 1-et írunk, vagyis a naptár szerint hivatalosan is a tél első hónapját kezdjük.



JLA: Origin (Lux 4. kötet)


Az Opál után természetesen muszáj folytatnom. :)









Tavi Kata: Ballépések (Sulijegyzetek 2)


A Nyitótánc tetszett és kíváncsian várom a következő tanévet.










On Sai: Scar


Ez a Szivárgó sötétség nyitókötete. Többeknél láttam, hogy szeretik ezért úgy gondoltam ha belefér, elolvasom.







Becca Fitzpatrick: Crescendo (Csitt csitt 2)

Az előzőhöz hasonlóan "ha belefér" listán van. Ősszel nem jutott rá időm, de  azért szem előtt tartom.







B. Kemmerer: Storm (Elemental 1)

Már igazán el kéne olvasni, hogy lássam, sokan miért kapnak mindig a folytatás után. :)







Karina Halle: Love, in Spanish (Love, in English 2)

A Love, in English folytatása (amiről hamarosan hozok egy posztot) és kíváncsi vagyok hogyan folytatódik a történet.







Kelly Oram: Cinder & Ella

Ez is a "ha belefér" kategória. Kíváncsi vagyok rá, de a fülszöveg alapján annyira nem nyert meg magának, hogy rögtön el akarjam olvasni.






Leila Sales: This Song Will Save Your Life

Ezt is el akarom olvasni egy ideje, de csak nemrég lett meg. Persze rögtön fel is tettem a listára. :)








Robin Benway: Also Known As

Ally Carter megmutatta, hogy lehet középsuis szereplőkkel úgy megírni egy ilyet, hogy szórakoztató legyen és ne csak kínomban nevessek. Ez nem pont olyan lesz, de a kém(kedő) főhős stimmel. Kíváncsi leszek rá.





Nicole Christie: Falling for the Ghost of You

Ezt is el szeretném olvasni már egy ideje.
Két borítóval is megjelent, és mivel mindkettő tetszik...








Claudia Gray: A Thousand Pieces of You

Bevallom, ezen a borítója miatt akadt meg a szemem. :) Ez is a "ha" lista.


Témánál maradva, a borítók forrása: moly.hu.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése