2015. november 29., vasárnap

Heti mindenes 2015/19


Közeleg a tél.






Az időjósok most nem lőttek nagyon mellé, bár elég kevés havat láttam eddig. (Viszont annak a kicsinek is örültem.)
Szombaton hajnali négykor menten aludni, akkor még minden száraz volt. Reggel fél tízkor pedig indultam a boltba és akkor már volt egy vékonyka hóréteg a tetőkön és a zöld területeken. Sajnos mivel havas esőbe fordult, délutánra megint minden szürke és unalmas lett. Ettől függetlenül pozitívan próbálok hozzáállni és reménykedem benne, hogy fehér lesz a karácsony. :)
forrás: tumblr.com

Bár a karácsony (és az igazi havazás, ami után megmarad a hó) még odébb van, én felpörögtem tőle. Így a hét képe az egyik HP filmből került ki. Természetesen témához illő. :)

Jut eszembe, senki ne feledkezzen meg az adventi koszorúkról!

És a desktop karifám órája azt mondja, még 25 nap van karácsonyig.


Még jó egy hónapja rám tört egy kis karácsnyi láz, így csináltam egy sima fejlécet decemberre, hogy legyen valami minimális jele az ünnepnek itt is. A kinézet viszont ugyanez marad, mert nekem tetszik. :)


És akkor folytatnám is a következő hétre szánt bejegyzésekkel.
A Love, in English című regényhez már vagy egy hete tervezem megírni az értékelést... most már tényleg le is ülök megcsinálni. Illetve tegnap volt egy gyorstesztem egy Ashampoos programmal. Arról is írok majd (főleg, hogy tudjak hol panaszkodni). :)


Néha az erőseket is meg kellett védenie valakinek.
(FTT7)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése