2015. november 28., szombat

Őszi olvasmánylista eredmény 2015


Az őszre tervezett könyvek többségét sikerült elolvasni, de van ami átkerült a télire, illetve olyan is amihez nem volt épp kedvem.




Amiket elolvastam:

C. Harris: Véres leszámolás (True Blood 11)
Ehhez külön értékelést nem írtam. Amikor befejeztem a teljes sorozatot, akkor írok az egészről egy nagyobb posztot.

J. R. Ward: Dark Lover (FTT 1)
Ehhez sem írtam külön, mert anno magyarul már olvastam. Talán korábbi értékelésekhez (1, 2) beteszem majd.

Tavi Kata: Nyitótánc (Sulijegyzetek 1)
Értékelés.

Erich Segal: Love Story
Hasonlóan a Dark Lover című könyvhöz, ezt is olvastam már és semmi új mondanivalóm nem volt.

Karina Halle: Love, in English (#1)
Jövő héten jön róla az értékelés. Most már tényleg leülök bepötyögni.

Ally Carter: Cross My Heart And Hope To Spy (G. Girls 2)
Ahogy az őszi listánál írtam, az első két regény megjelent magyarul is, így ez is újraolvasásnak számít.

JLA: Half Blood (Covenant 1)
Jelenleg is olvasom. Decemberben valamikor lesz róla értékelés is.

Julie Kagawa: Vaskirálynő (Vastündérek 3)
Értékelés.

Anne Rice: Interjú a vámpírral / Lestat, a vámpír és a többi vámpírkrónika
Itt egy olyan helyzet állt elő, hogy az említett két kötetet elolvastam, de a többi még várat magára. Idén már nem valószínű, hogy folytatom.


JLA: Opál (Lux 3)
Egy újabb fantasy az írónőtől. Értékelés.

C. Clare és Sarah R. Brennan.: Bane krónikák öttől a végéig
Értékelés a sorozatról.

JLA:  White Hot Kiss (Dark Elements 1)
Ezt jövő héten kezdem.



Amit nem sikerült elolvasni:

Mesterkulcs (Winie Langton történetek 1.)
Nem mondok le róla, csak odébb teszem.

John Brosnan - Sky Lords
Elkezdtem ugyan, de még nem sikerült befejezni. Nem igazán tetszik, de azért nem adom fel.

B. Fitzpatrick: Crescendo (Csitt, csitt 2)
Ezt áttettem a téli listára.

 B. Kremerer: Storm (Elemental 1)
Ezt is.


Hát, így sikerült az ősz könyvek terén.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése