2015. november 2., hétfő

Heti mindenes 2015/15


Hétfőre csúszott, de itt van.






forrás: tumblr.com



A hét képe. Egyrészt mert én már várom a havat, másrészt, mert tetszik ez a kép. A kétoldalt fákkal szegélyezett utak/járdák azért tetszenek, mert keretet adnak a képnek mindenféle "babrálás" nélkül.








A Gilmore Girls (Szívek szállodája) itthon is népszerű sorozat volt, ám a hetedik évad után elbúcsúztak. Nagyjából el is varrva a szálakat. Most viszont úgy néz ki, hogy sok rajongó szíve nagyot dobbanhat, mert négy darab kilencven perces részt terveznek még forgatni hozzá.
Gondolom a főbb szereplők: Rory, Lorelai, Luke, Sookie, Mrs. Gilmore (Emily) visszatérnek, hiszen nélkülük nagyjából lehetetlen leforgatni. Bár én Logant is szívesen viszontlátnám... vagy Deant.


Úgy éreztem, a hét idézete is tőlük jön ennek örömére. Pontosabban a sorozat alapján írt könyvek közül az elsőből.

- Ó, komolyan gondolta - mondta anya.
- Talán akkor tényleg komolyan gondolta, de később majd nem gondolja így, amikor nélküled jelenek meg náluk - vitatkoztam.
- Mivel nincs térképem, hogy kövessem ezt az érvelést, csak annyit mondok, vegyél fel kalapot, hideg van odakint - zárta le a témát anya.
- Szóval továbbra is haragudni akarsz rá - állapítottam meg.
- Úgy van - helyeselt anya. - Több kalóriát éget.
- Ez nem igaz.
- Mit gondolsz, anyának mitől ilyen vékony a lába? - kérdezte anya. - Nem a sok lépcsőzéstől, az biztos.
- Anya!
- És sosem láttam a futópadon.

(Szívek szállodája 1)



A hét szava nem kapcsolódik már. :) (Bár ha elég sokáig kerestem volna....)
belső bolygó: a föld pályáján belül keringő bolygók neve. A Merkúr és a Vénusz számít csillagászati értelemben belső bolygónak.


A héten valószínűleg korábbi értékelések csokra érkezik majd, mert mostanában nem olvastam olyat amiről írnék. Pontosabban olyat nem olvastam amiről jót tudnék írni, a "rosszakat" meg elteszem akkora amikor bosszankodni lesz kedvem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése